Je werkt met verstandelijk gehandicapten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of ze zetten de bus op de trambaan en verwachten dat de tram vanzelf wel zal stoppen
Of ze rijden een zonnescherm aan gort.
Of ze rijden achteruit tegen een fiets.
Of ze rijden een particuliere auto in de prak.
Nou echt serieus...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je werkt met verstandelijk gehandicapten?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou echt serieus...
Dr werkt er eentje die lijkt wel dronken of een milde vorm van het syndroom van down.![]()
Ik moet elke keer mijn lach in houden als ik hem moet afhandelen.
vanochtend ging er bij ons ook een busje te hard door bochtquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou echt serieus...
Dr werkt er eentje die lijkt wel dronken of een milde vorm van het syndroom van down.![]()
Ik moet elke keer mijn lach in houden als ik hem moet afhandelen.
nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Hoogstaande het volgende:
4ebe, ik ben er uit!
De nieuwe van 30stm is kankergeniaal!
Vooral hun single Kings & Queens is echt erg goed!!
En het geluid wat er ook uit komt.. niet te genieten.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
vanochtend ging er bij ons ook een busje te hard door bochtzo een heg in
Moest tussen het schelden van de kou even gniffelen
Ja, dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Hoogstaande het volgende:
4ebe, ik ben er uit!
De nieuwe van 30stm is kankergeniaal!
Vooral hun single Kings & Queens is echt erg goed!!
Veel koorzang inderdaad, soms storend, dan weer neit, ligt aan je bui vind ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Evenals: This is war.
Vind het wel veel koorgezang.
Wat brabbel jij nou weer?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
"Die berenlullen zijn nog te blank"![]()
Martin.
Ik was het niet van ze gewend, maar het valt ook niet tegen, idd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Veel koorzang inderdaad, soms storend, dan weer neit, ligt aan je bui vind ik.
Vind de intro van This is War echt geniaal, hoorde in het begin echt niet dat het een koor was
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat brabbel jij nou weer?
Jij nog concert plannen voor 2010?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was het niet van ze gewend, maar het valt ook niet tegen, idd.
Wil ze ooit nog eens live zien.
Hopelijk gaan ze festivals af?
Ik ben echt al ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO lang niet naar een concert geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij nog concert plannen voor 2010?
Ik ga de festivallen af.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt al ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO lang niet naar een concert geweest.
Bovendien heb ik mijn lengte ook niet mee.
Ik MOET vooraan staan, anders zie ik alleen omhooggestoken armen.
Houd het ook totaal niet meer bij, maar ik wil deze zomer naar een festival.![]()
Jij dan?
Zit blaffen tegen die hond, terwijl dat beest al zit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Wat een koning is die vent. Die opmerking over die bladeren in de jungle.
Misschien kom ik je tegen.quote:
Welke?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kom ik je tegen.
( FUUUUUUUUUUUUUU )
Ja, dat weet ik nog niet.quote:
Ik ga vooral veel Rammstein zien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog niet.
Dat hangt van de line-up af, tenzij alles hetzelfde is![]()
Fokkers irl ontmoeten is Fuuuuuuuu, toch?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pukkelpop was wel leuk, we zaten in een hotel, want: luxepoppetjes
Ik vooral niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga vooral veel Rammstein zien.
Ik heb geen idee, geen ervaring met fokkers ontmoeten.
Ja, want we waren helemaal verregend en dan is het heel fijn om te douchen en in een niet verregende tent te liggen.quote:
JIJ GAAT MIJ MEETEN SWAquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vooral niet.![]()
Ik heb ook nog nooit fokkers gemeet, eigenlijk ook niet van plan.![]()
Jij wel dan?
Neuh.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vooral niet.![]()
Ik heb ook nog nooit fokkers gemeet, eigenlijk ook niet van plan.![]()
Jij wel dan?
Zulks een grote mondquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Slapen ci-ca-ciao
Geen ideequote:
Voor je geraniums?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou een miljoen goed kunnen gebruiken.
En bedankt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Niemand weet hoe je dr uit ziet.
Wat mij betreft kan je ook een oma van 78 zijn die van Rammstein houdt.
Wat was dat vet in het gelredome.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:24 schreef Devvie het volgende:
IK WIL
TUDUDUDUDUDUDUDUD
IK WIL
TUDUDUDUDUU
quote:
Ga je het aan mij geven?quote:
HURHURHURRRquote:
Als je het maar weer teruggeeft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je het aan mij geven?
Wat aardig van je
Que?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Een slapende garnaal gaat naar de kloteeee!"
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HURHURHURRR
Alsof ik zoveel van jou weet. (smieliemetafwijzw
endhandje, verdomde fokmobile)
* Rent heel hard weg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je het maar weer teruggeeft.
Dat zei wimlex in mexicoquote:
Dat heb ik dan even gemist zeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Mijn foto is zelfs in de sc vertoond.
Spastische aanvallen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:32 schreef Broekpaling het volgende:
Ik merk net op dat ik al 10 minuten aan 'het lopen' ben met rechterbeen hier in bed.
Achja, geen dode huidcellen meer straks iig.
Ja, dat zal welquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemist zeg.
Ga maar niet opzoeken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over welke periode hebben we het?
Polen-hotel.quote:
quote:
quote:
Och, wat is normaal...quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Oke.
Ik kan weer normaal doen.
Normaal is relatief.quote:
PIEP PIEP PIEPquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal is relatief.
Oftwel: ik ben niet normaal.
Deine Mutter ist ein Kurwa.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:48 schreef Devvie het volgende:
WIR VERSTEHEN EUCH NICHT!!!
Zij kunnen het bevestigen, ja.quote:
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil het huis uit, jammer dat geld nogal een rol speelt.
Pretzel?quote:
Goed plan. We delen het huis door de midden middels een muur van bierkratten. In de tussentijd zal ik een masker dragen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, ik ook
als we nu samen iets fixen.. dan laten we ene muur bouwen zodat je me niet hoeft te meeten![]()
EN IK HET BIER OPDRINKENquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goed plan. We delen het huis door de midden middels een muur van bierkratten. In de tussentijd zal ik een masker dragen.
Ik ben het huis uitquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil het huis uit, jammer dat geld nogal een rol speelt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goed plan. We delen het huis door de midden middels een muur van bierkratten. In de tussentijd zal ik een masker dragen.
quote:
Dat hoor ik nu echt zooooo vaak.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Ik begin me te irriteren thuis.
Tja, je bent wat ouder en wilt meer je eigen ding doen maar de regels van pa en ma gelden nou eenmaal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu echt zooooo vaak.
Gelukkig ben ik het huis uit, anders had ik het nu ook.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tja, je bent wat ouder en wilt meer je eigen ding doen maar de regels van pa en ma gelden nou eenmaal.
Dat begint steeds vaker te botsen nu.
Daar krijg ik niet eens de kans voor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Vroeg naar bed
![]()
"Slaap je nou nog niet?"
" Je maakt van de nacht een dag."
Yoswa, awaazup?quote:
Swa?quote:
Hehe herkenbaar, heerlijk koud weertje buiten en nog lekker warm in bedjequote:Op zaterdag 19 december 2009 10:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Swa?![]()
Weinig weinig, ik lig in bed maar moet er zo uit omdat de oplader van mijn laptop nog beneden ligt.
Ah leuk, wat komt er allemaal op?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar, heerlijk koud weertje buiten en nog lekker warm in bedje
Nu maar eens een lijstje met kerstkado's maken
Mijn vliegtickets naar Londen in September voor Musequote:
quote:
Oh, dat is niet verkeerd om te krijgen zeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn vliegtickets naar Londen in September voor Muse
Bijdrage aan mijn trainingsweekenden in Banyoles & Langlaufweek in Oostenrijk.
En mooi kook dingen
Dawast wel denk.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was net buiten.
Het is -9.
Ik heb het koud.
-9? Kidding me?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was net buiten.
Het is -9.
Ik heb het koud.
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
Weer voor Groningen, Nederland
-9 °C
Actueel: Sneeuw
Wind: ZW - 6 km/h
Luchtvochtigheid: 76%
quote:
Best redelijk, maar bij deze temperaturen haak ik af.quote:Golfhoogte: 1.3 m
Swellperiode: 4 sec.
Windrichting: ZZW
Windkracht: 2.6 m/s
Luchttemp.: 2.2ºC
Luchtdruk.: 1010.6
Eigenlijk bij de temperaturen die komen opzetten in September haak ik al af.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Best redelijk, maar bij deze temperaturen haak ik af.
Ik heb net in mijn ochtendjas de flessen buiten gezet, ik kan je verzekeren dat het koud is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga even mijn hoofd uit het raam steken om te kijken hoe serieus ik die -9 moet nemen.
Ik geloof je meteen. Er is een mooie blauwe lucht hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb net in mijn ochtendjas de flessen buiten gezet, ik kan je verzekeren dat het koud is.
Want ik ben gekomen om te feesten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar zie je me staan blijf right there.
Viel mij ook al tegen ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
Als er dan toch zo nodig een vrouw in dat Glazenhuis moet, zet er dan een lekkere in.
Dat stuk van Spacekees is ook al zo cool.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Want ik ben gekomen om te feesten.
Vorig jaar was het ook best koud, dus heb het maar vanaf binnen bekeken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, wat denken ze wel niet, dat ik met -9 ga kijken hoe zij plaatjes draaien? No waiiiii.
Ik vind het ook niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook best koud, dus heb het maar vanaf binnen bekeken.
Ik kon niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
Als er dan toch zo nodig een vrouw in dat Glazenhuis moet, zet er dan een lekkere in.
En jij niet, dat werkte natuurlijk ook mee.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En jij niet, dat werkte natuurlijk ook mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Kan je na gaan hoeveel aandacht wij kregen als we samen in dat huis zaten.![]()
Ze zouden dit niet meer elk jaar hoeven doen, probleem in één keer opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Ach ik vind het een goede actie. En ik vind het ook mooi om te zien hoeveel geld er ingezameld wordt. Maar ik ga niet naar Groningen om een paar euro door een gleuf te drukken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze zouden dit niet meer elk jaar hoeven doen, probleem in één keer opgelost.
Ik ook niet. Maar het is inderdaad wel goed dat het gedaan word ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach ik vind het een goede actie. En ik vind het ook mooi om te zien hoeveel geld er ingezameld wordt. Maar ik ga niet naar Groningen om een paar euro door een gleuf te drukken.
Niet, slechts waarheidsgetrouw gemaakt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
HEE, je sigje hebt m'n uitspraak verneukt.
Ca va, ca va. Met jou?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe maakt u het deze zaterdagmiddag?
Omdat ik daarmee wacht tot vanavond. Ik ben nog aan het wakker worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Good for you. Waarom ben je niets leuks aan het doen?
Hey bro.quote:
Ze stuurde al een PM. Toch bedanktquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hey bro.
Rainb0ws vroeg me of ik je wilde melden dat ze sowieso al weinig geloofde van dat verhaaltje van Lamon en niets tegen ons heeft.
Dat klinkt wel chill.quote:
Reel Big Fish is sowieso chillquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
Ja, ik weet wel dat het origineel van Aha is.
Dat vind ik dan weer minder. Sorry G.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
Ja, ik weet wel dat het origineel van Aha is.
Goede zet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik daarmee wacht tot vanavond. Ik ben nog aan het wakker worden.
Vind ik ook niets voor jou.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder. Sorry G.
Ik ben best wel gek van Eels eigenlijk.quote:
Wat een 13-in-een-dozijn nummerquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind ik ook niets voor jou.En jij zal het ook wel niet met me eens zijn dat dit de beste Fa Fa Fa is
!!!:
Niks is beter als Otis Redding.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind ik ook niets voor jou.En jij zal het ook wel niet met me eens zijn dat dit de beste Fa Fa Fa is
!!!:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
danquote:
Waar dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog, ik ben met mijn hoofd ergens anders.
Wat ga je vanavond doen? En dat is vooralsnog geen excuus om zo'n domme taalfout te maken, maar goed.quote:
Mijn poepie komt vanavond langs, ik kijk er best wel naar uit. Ik verveel me dood zo alleen thuis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond doen? En dat is vooralsnog geen excuus om zo'n domme taalfout te maken, maar goed.
Wat cuuuute.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn poepie komt vanavond langs, ik kijk er best wel naar uit. Ik verveel me dood zo alleen thuis.
Hij blijft ook tot dinsdag.quote:
Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij blijft ook tot dinsdag.En mijn huisgenoten zijn ook tot oudjaar bij hun ouders.
Kortom, het gaat echt leuk worden.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn vloermatten in de auto zijn de afgelopen paar dagen een beetje nat geworden door de sneeuw. Dat is gaan smelten maar nu met die kou zijn het keiharde platen geworden.
Mijn ramen zijn de afgelopen paar dagen een beetje nat geworden door de sneeuw. Dat is gaan smelten maar nu met die kou is alles bevroren en kunnen m'n ramen niet meer open.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn vloermatten in de auto zijn de afgelopen paar dagen een beetje nat geworden door de sneeuw. Dat is gaan smelten maar nu met die kou zijn het keiharde platen geworden.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn ramen zijn de afgelopen paar dagen een beetje nat geworden door de sneeuw. Dat is gaan smelten maar nu met die kou is alles bevroren en kunnen m'n ramen niet meer open.
Ja eentje ging zo open, maar die ander durf ik niet nog harder te duwen want dan gaat ie vast stukquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Ook niet als je een paar keer flink dreunt tegen het frame?
Dat plezier komt zeker goed, we hebben een hoop in te halen. Ik heb hem alweer 1,5 week niet meer over de vloer gehad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Veel plezier alvast!
Wauw, het is hier trouwens al een graden warmer geworden..
quote:
Ga jij eens bij die serieus request dinges staan en dan naar de camera zwaaien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
Je moet eens met je geluid uit naar reclames/clips met zingende mensen kijken. Echt debiel.
Ja dikke doei.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:34 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ga jij eens bij die serieus request dinges staan en dan naar de camera zwaaien.
Flauwert!!!!quote:
Mmm dat is waar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is te koud om voor de lol buiten te zijn.
Je rookt standaard buiten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Mmm dat is waar.![]()
Ben zelfs minder gaan roken.
Ja mag niet binnen roken.quote:
Van wie niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja mag niet binnen roken.![]()
Echt kut btw.
Mijn moeder.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat jij echt midden twintig was ofzo.
Man, ga in dat appartement wonen dan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:41 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Ik word ouder geschat tof.
Nee ik ben 21
Heb wel een eigen appartement ,maar dat moet ik nog steeeeds opknappen.![]()
Wat me er aan herinnerd dat ik daar eens langs moet want de verwarming staat uit.![]()
En dan bevriest er misschien iets hoewel dat vorig jaar prima ging.
Deze toekomstige kankerlijer gaat etenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef Mozy het volgende:
Mensen die roken.
Toekomstige Kankerlijers.
Waarom?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef Mozy het volgende:
Ik voel me behoorlijk kut op het moment.
Persoonlijke problemen, en het ergste is dat het eigenlijk ook nog mijn eigen schuld is omdat ik me bijzonder egoïstisch had opgesteld.quote:
Ai, dat is altijd kutquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Persoonlijke problemen, en het ergste is dat het eigenlijk ook nog mijn eigen schuld is omdat ik me bijzonder egoïstisch had opgesteld.
Het gaat al weer wat beter, maar ik moet gewoon leren om me niet elke keer als een klootzak te gedragen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ai, dat is altijd kutsterkte
!
Geen zorgen, daar hebben de meeste mannen moeite mee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat al weer wat beter, maar ik moet gewoon leren om me niet elke keer als een klootzak te gedragen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat al weer wat beter, maar ik moet gewoon leren om me niet elke keer als een klootzak te gedragen.
Ik doe het juist weer anders om...vrouwen het is nooit goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen zorgen, daar hebben de meeste mannen moeite mee.
Ik verwachten iets van een ander, zonder er iets voor terug te geven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het juist weer anders om...vrouwen het is nooit goed.![]()
Op het internet ben ik wel een klootzak gelukkig voor jullie.![]()
Trouwens mozy wat had je gedaan dan?
ik moet nu naar buiten om te roken das pas zielig.quote:
Krijg longkanker, rokert.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
ik moet nu naar buiten om te roken das pas zielig.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het juist weer anders om...vrouwen het is nooit goed.![]()
Jawel ergens in het midden is goed.
Op het internet ben ik wel een klootzak gelukkig voor jullie.![]()
Trouwens mozy wat had je gedaan dan?
Mijn broertje rookt ook aanzienlijk minder nu het zo koud is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
ik moet nu naar buiten om te roken das pas zielig.
UT2004, gewoon nieuwste update.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:23 schreef Siniti het volgende:
en ik weet nog steeds niet welke versie jullie spelen
Jullie zijn gewoon bang
25-13, je weet toch.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Eet haar op, Biels!
3,7 gigquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe groot is dat bestand? 1747 MB of meer 3716 MB?
Oke.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:32 schreef Biels het volgende:
[..]
3,7 gig
1,7 is de rip zonder geluid e.d.
Hihi.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:29 schreef Devvie het volgende:
FUUUUUU
Randstadrail
beetje botsen tegen andere traM
geen pendelbussen
bevroren tenen
Unreal Tournament. Een computerspelletje waar je op elkaar kan schieten en elkaar kan vermoordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
Weten jullie dat ik geen flauw idee heb wat dat UT is waar jullie constant over praten?
Ik weet dat het Unreal Tournament is en dat een of andere krijsende dikke Duitser dat een heel leuk spelletje vindt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
Weten jullie dat ik geen flauw idee heb wat dat UT is waar jullie constant over praten?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ahaaaquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet dat het Unreal Tournament is en dat een of andere krijsende dikke Duitser dat een heel leuk spelletje vindt.
?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:50 schreef Broekpaling het volgende:
Good gooood goooooooood good vibrations waaaaaaaaaah.
Beach Boys jeuh!quote:
Je hebt spastische trekjes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
Kolere zeg, het voelt alsof er opeens een speedbom in m'n harses geschoten is.
Rot op!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:28 schreef Lamon. het volgende:
Oh ja, het is zaterdag, DE dag dat alle klb-FOK!kers net doen alsof ze weg zijn, want thuis zijn op een zaterdag kan natuurlijk niet..
Mooi momentje.
Nee, ik ben er nu even. Vriendje kijkt voetbal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:28 schreef Lamon. het volgende:
Oh ja, het is zaterdag, DE dag dat alle klb-FOK!kers net doen alsof ze weg zijn, want thuis zijn op een zaterdag kan natuurlijk niet..
Mooi momentje.
Dat is een normale reactie, ik ben blij dat er nog users zijn die wel okee zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nu even. Vriendje kijkt voetbal.![]()
Nee, JIJ moet normaal doen. Je komt hier commentaar leveren en loopt te zuigen op KLB. Als het subforum je niet bevalt moet je heel snel wegblijven. Ik ben het in elk geval meer dan zat en ga hier ook geen discussie aan, maar wil het je wel even meegeven.quote:
Gast, je blijft miepen over dat users hier maar op je kankeren, maar als je het steeds weer komt oproepen blijft het wel even doorgaan ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:28 schreef Lamon. het volgende:
Mooi momentje.
Het is wel vaste prik bij hem geloof ik, voetbal op één, daarna de rest?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nu even. Vriendje kijkt voetbal.![]()
Zo hoort 't ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is wel vaste prik bij hem geloof ik, voetbal op één, daarna de rest?
Hmmm, ik moet het soms uit bijstellen, maar gelukkig zijn er prima voetbal apps op de iPhone.quote:
Ik doe normaal, jij bent een beetje aggressief...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, JIJ moet normaal doen. Je komt hier commentaar leveren en loopt te zuigen op KLB. Als het subforum je niet bevalt moet je heel snel wegblijven. Ik ben het in elk geval meer dan zat en ga hier ook geen discussie aan, maar wil het je wel even meegeven.
Ach, waarom zal ik zijn hobby dwarsbomen? Zolang het bij deze 30 minuten ofzo blijft, vind ik het best.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is wel vaste prik bij hem geloof ik, voetbal op één, daarna de rest?
Ik moet nog steeds je stoofpot maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach, waarom zal ik zijn hobby dwarsbomen? Zolang het bij deze 30 minuten ofzo blijft, vind ik het best.
Verder is het.
En als wij een grapje maken begin je te huilen dat we je pedofiel noemen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik doe normaal, jij bent een beetje aggressief...
Ik mag posten waar ik wil, en ik scheld niet, ben geen andere mensen aan het beschuldigen, ik maak enkel een onschuldig grapje.
Ik heb het ook wel een beetje gehad met dat negativisme. Doe gewoon eens vrolijk ofzo..
KLAAGBAAK IS NEGATIVISME!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik doe normaal, jij bent een beetje aggressief...
Ik mag posten waar ik wil, en ik scheld niet, ben geen andere mensen aan het beschuldigen, ik maak enkel een onschuldig grapje.
Ik heb het ook wel een beetje gehad met dat negativisme. Doe gewoon eens vrolijk ofzo..
Soms gaat het ook nergens over en veelste ver, geef toe.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
KLAAGBAAK IS NEGATIVISME!
Zeiken om het zeiken, gewoon omdat dat lekker Hollands is! Als je knuskrufkroel-vriendjes zoekt, zou ik het ergens anders proberen.
Mirre.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Soms gaat het ook nergens over en veelste ver, geef toe.
Over die stoofpot:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |