abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75790774
... je zit zeker niet op Fok, maar als je dit leest: jammer dat je niet tot zes gebleven bent zoals je zei dat je zou doen, want toen ik terug kwam was je al weg...

In het kort: TS kocht wat bij de Mediamarkt en werd na de kassa aangesproken door een bijzonder mooie verschijning die vroeg of ik aan een enquete wilde meewerken. Dat wilde TS maar al te graag! Tijdens deze enquete kwam het mooie meisje steeds een klein beetje dichterbij staan en ik merkte een zeker flirtgedrag. Dat beantwoordde ik uiteraard. Ik vroeg haar hoe laat ze klaar was met enqueteren en ze zei zes uur.

Stom als ik was liep ik weg zonder haar nummer te vragen of zo en onderweg kreeg ik me daar toch een spijt van...!! Ik besloot terug te gaan. Helaas was de vogel gevlogen, ik denk dat ik haar in de verte nog zag lopen, haastend naar de trein...

Nu is ze weg, en het enige dat ik weet is haar woonplaats en nog enkele onbeduidende details. Ik weet niet of ze ooit nog bij de Mediamarkt zal staan, en aangezien deze niet in mijn woonplaats ligt kom ik er niet bepaald vaak.

En het allerergste is dat dit me al eens eerder is gebeurd, ook met een enquetrice in dezelfde stad! Het was hartje winter en het meisje had het zo koud en ik had een paraplu die ik boven ons hield en het gesprek duurde veel langer dan de enquete... En ook toen, net weg toen ik eindelijk besloot terug te lopen...

Kortom: TS faalt als het gaat om mooie enquetrices. Klacht duidelijk... toch?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_75790856
Ja duidelijk, bedankt voor het melden
You dream it, I live it.
pi_75790907
Ik zie een patroon
pi_75790910
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef Meddo het volgende:
Ja duidelijk, bedankt voor het melden
pi_75790912
En hoeveel euro ben je per maand lichter?
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:48:46 #6
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_75790950
Het is TS onduidelijk dat vrouwen flirten om aandacht te krijgen? (in dit geval voor die enquete). Hetzelfde principe als omhoogneuken.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_75790952
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef Meddo het volgende:
Ja duidelijk.
pi_75790954
Zeggen dat je tot 6 werkt en er dan snel vandoor gaan
pi_75790977
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Salvad0R het volgende:
En hoeveel euro ben je per maand lichter?
Noppes. Ik hoef niets van ze en toch blijven ze kletsen. Is mijn aantrekkingskracht denk ik.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:49:33 #10
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_75790981
TS is in de standaard enquête procedure gelopen en denkt dat iemand een oogje op hem heeft

Geloof me, zo zijn ze allemaal. Die van het kankerfonds e.d. in het centrum zijn nog erger.

Het is allemaal een truc, trek het je maar niet aan. Ooit komt er iemand op een dag die je echt leuk vindt, en wedden dat ze geen enquête afneemt.
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
pi_75790995
Ha en dan TS als jongetje dat niet zoveel aandacht van de meiden krijgt zo van ":@ ha-ha ja ik vul hem wel voor je in hoor xDxxddDDxfixdee"
pi_75791008
Lullig voor je.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_75791034
Ja hoor, je klacht is overduidelijk. Ik denk dat het leven tegen jou wil zeggen dat je geboren bent om zelf te gaan enquêteren. Dat die meid al pleite was is een teken, weet je...
pi_75791048
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef tennisracket het volgende:
TS is in de standaard enquête procedure gelopen en denkt dat iemand een oogje op hem heeft

Geloof me, zo zijn ze allemaal. Die van het kankerfonds e.d. in het centrum zijn nog erger.

Het is allemaal een truc, trek het je maar niet aan. Ooit komt er iemand op een dag die je echt leuk vindt, en wedden dat ze geen enquête afneemt.
Meh, ik ken de trucs wel, maar dit meisje had niets te winnen door dit gedrag, ik was toch al aan het meewerken. Dit was toch echt anders...
pi_75791101
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef sinadO het volgende:

[..]

Meh, ik ken de trucs wel, maar dit meisje had niets te winnen door dit gedrag, ik was toch al aan het meewerken. Dit was toch echt anders...
als je er ook maar enigszins zo uitziet als die gasten van de muziek waar je van houdt...
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:52:32 #16
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_75791107
quote:

[..]

om te voorkomen dat je tussendoor weg zou lopen vanwege too boring doen ze dat voor de zekerheid hè jonge
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_75791151
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef Markster het volgende:

[..]

als je er ook maar enigszins zo uitziet als die gasten van de muziek waar je van houdt...
Je zou me niet herkennen op straat als je zoiets verwacht.
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:53:29 #18
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_75791158
quote:
Geloof me , zo zijn ze allemaal.
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
pi_75791204
Zo zijn ze allemaal. Beetje flirten om genoeg enquetes te hebben of nog erger een lidmaatschappen aan te smeren.
pi_75791213
Daarom zijn die dames ook zo goed in hun werk
pi_75791239
Ik had ook een vriendin die dat soort technieken gebruikte om enquêtes af te leggen. Ze verdiende daardoor een stuk meer.

Toch kon ik met haar geld niet omgaan, ze ligt nu tussen 6 plankjes. Ik word nog woest als ik eraan denk *BAM*.
pi_75791250
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef L-IS het volgende:

[..]

om te voorkomen dat je tussendoor weg zou lopen vanwege too boring doen ze dat voor de zekerheid hè jonge
Ik snap wat je bedoelt maar ik ben te goed opgevoed om zoiets onbeleefds te doen. Dat straal ik ook uit. Nogmaals, ik ben niet gek en dit was echt.
pi_75791291
welk filiaal
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:56:35 #24
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_75791312
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef sinadO het volgende:
Ik snap wat je bedoelt maar ik ben te goed opgevoed om zoiets onbeleefds te doen. Dat straal ik ook uit. Nogmaals, ik ben niet gek en dit was echt.
Zolang jij dit nog geloofd, is er niks aan de hand toch?

Dat vorige meisje was zeker ook ''echt'' of niet ?
Open je ogen!!
pi_75791323
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Fastmatti het volgende:
Zo zij ze allemaal. Beetje flirten om genoeg enquetes te hebben of nog erger een lidmaatschappen aan te smeren.
Ja ja ja maar waarom begon dat dan pas halverwege terwijl ik gewoon normaal meewerkte?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')