... je zit zeker niet op Fok, maar als je dit leest: jammer dat je niet tot zes gebleven bent zoals je zei dat je zou doen, want toen ik terug kwam was je al weg...
In het kort: TS kocht wat bij de Mediamarkt en werd na de kassa aangesproken door een bijzonder mooie verschijning die vroeg of ik aan een enquete wilde meewerken. Dat wilde TS maar al te graag! Tijdens deze enquete kwam het mooie meisje steeds een klein beetje dichterbij staan en ik merkte een zeker flirtgedrag. Dat beantwoordde ik uiteraard.

Ik vroeg haar hoe laat ze klaar was met enqueteren en ze zei zes uur.
Stom als ik was liep ik weg zonder haar nummer te vragen of zo en onderweg kreeg ik me daar toch een spijt van...!! Ik besloot terug te gaan. Helaas was de vogel gevlogen, ik denk dat ik haar in de verte nog zag lopen, haastend naar de trein...
Nu is ze weg, en het enige dat ik weet is haar woonplaats en nog enkele onbeduidende details. Ik weet niet of ze ooit nog bij de Mediamarkt zal staan, en aangezien deze niet in mijn woonplaats ligt kom ik er niet bepaald vaak.

En het allerergste is dat dit me al eens eerder is gebeurd, ook met een enquetrice in dezelfde stad! Het was hartje winter en het meisje had het zo koud en ik had een paraplu die ik boven ons hield en het gesprek duurde veel langer dan de enquete... En ook toen, net weg toen ik eindelijk besloot terug te lopen...
Kortom: TS faalt als het gaat om mooie enquetrices. Klacht duidelijk... toch?
Op
maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef
McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(