quote:
Is dat een klacht?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klacht: Mijn bloedmooie, 20 jaar jongere vrouw weet een aanrijding te voorkomen met een stinkend, puisterig, puberaal nerdje die haar schoonheid niet op waarde weet te schatten
begin een handel op fok zou ik zeggen, goudmijn!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zou een dagboekje niet iets zijn voor jou? PM me anders maar even. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Natuurlijk, wat mij betreft had ze hem aangereden en dat ie haar prachtige net-geen-tiener lichaam niet weet te waarderen is ook hoogstbeklagenswaardig. Niet voor mij concurrentie-technisch gezien, maar voor het gebrek aan visie en smaak van sommige mensenquote:
Ga niet zo off topic man en als je het doet, post dan het originele echte liedje:quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:45 schreef Kevincy het volgende:
Het Welkomslied
Ga je mee?
Dan gaan we naar Smurfenland!
Ja, doen we!
Ja, kom op dan
Hey, kom naar Smurfenland.
Welkom allemaal.
Ja, kom naar Smurfenland.
Een land van pracht en praal.
Het is hier heel speciaal.
Dus, kom naar Smurfenland.
Smurf mee met het verhaal.
Met de Grote Smurf, de Brilsmurf en de Lolsmurf,
de Muzieksmurf en de Smulsmurf en de vrolijke Smurfin.
Met de Mopper-, de Natuur- en 'Uit Je Bol'-Smurf.
En Gargamel, je kent hem wel, die gaat ertegenin.
Welkom allemaal.
Smurf mee met het verhaal!
Dit is een verwijzing naar ook een fantasieloos kankerverhaal slimmerik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ga niet zo off topic man en als je het doet, post dan het originele echte liedje:
Een foute verwijzing, paardensnikkelquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Dit is een verwijzing naar ook een fantasieloos kankerverhaal slimmerik
ergens in de oceaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:45 schreef Kevincy het volgende:
Welkom allemaal.
Smurf mee met het verhaal.
Met de Grote Smurf, de Brilsmurf en de Lolsmurf,
de Muzieksmurf en de Smulsmurf en de vrolijke Smurfin.
Met de Mopper-, de Natuur- en 'Uit Je Bol'-Smurf.
En Gargamel, je kent hem wel, die gaat ertegenin.
Welkom allemaal.
Smurf mee met het verhaal!
Zeg dat dan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat mij betreft had ze hem aangereden en dat ie haar prachtige net-geen-tiener lichaam niet weet te waarderen is ook hoogstbeklagenswaardig. Niet voor mij concurrentie-technisch gezien, maar voor het gebrek aan visie en smaak van sommige mensen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het wel weer leuk geweestLink van faallemming?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik ben er trots op![]()
Je moeder is een hamster
Nee, ik vind het een fantasieloos kankerverhaal dus is het naar mijn inziens een goede verwijzing. Zultkopquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een foute verwijzing, paardensnikkel
Ja nee da's de grap natuurlijk, als ik het zeg is er helemaal geen klap meer aan. Een biertje voor degene die het raadt! Hier in de plaatselijke kroeg!quote:
Jij snapt mijn punt niet, treurpijpjequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef Kevincy het volgende:
Nee, ik vind het een fantasieloos kankerverhaal dus is het naar mijn inziens een goede verwijzing. Zultkop
Jij verwijst naar een lemming ik naar een fantasieloos kutverhaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij snapt mijn punt niet, treurpijpje
Een inzicht waar je tot kwam na je verwijzing, daarvoor wist je niet dat het een lemming was. Maar genoeg hierover, wat mij betreftquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Jij verwijst naar een lemming ik naar een fantasieloos kutverhaal.
Kutlemming dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |