Als het goed is niet hoorquote:
Dat is een uitkeringtrekker die probeert grappig te zijn met een hele foute lemmingquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef justmattie het volgende:
Onzin SC Je ne peux pas vivre sans toi
HM is goed, dan zien we maandag weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
JM ik ben er morgen niet als de postbode komt en ik hoop zondag zo lang mogelijk (zo niet de hele dag) in bed te liggen dus maandag hoor je wel of ik je kaart al heb
Geen idee wat de modjes ermee willen. Voorlopig is het nog geen stormlooptopicquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
HM is goed, dan zien we maandag weer
bestormen nog welquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:45 schreef justmattie het volgende:
Ik ga met mn vriendin het bed bestormen
Trusten
quote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:17 schreef timmmmm het volgende:
Goedemorgen op deze mooie zaterdagochtend!
Jij ook en Suikertaartje ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:17 schreef timmmmm het volgende:
Goedemorgen op deze mooie zaterdagochtend!
Hoi!quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij ook en Suikertaartje ook
Niet echt. Moet eerst koffie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we er zin in vandaag?!
Veel te vroeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Heb je al zin in vandaag? En wat ben je vroeg wakker!
Aaah..koffie!quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet echt. Moet eerst koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |