Ik ben heeeeeeeeeeel geduldig hoorquote:
Jij noemde mij oudquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn tepels wel wou je zeggen, en wie de bal kaast
Bij de kart meet kan en mag jij ook meegenieten hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebben jullie het nou nog steeds over tepels en ballen?Jongens, dat moet ik allemaal missen!
Doe tot in je zwolle bent niet wat je laten kanquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga huppelman maar even wakker maken want we moeten over 2 uur al weg![]()
Kan hem natuurlijk ook laten liggen en zonder hem naar zwolle komen
Dan moet je denk ik wel blijven tot maandagquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga huppelman maar even wakker maken want we moeten over 2 uur al weg![]()
Kan hem natuurlijk ook laten liggen en zonder hem naar zwolle komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe tot in je zwolle bent niet wat je laten kan
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wel blijven tot maandag
Nee waarschijnlijk gaat hij morgen al naar Den HelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nou en?quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee waarschijnlijk gaat hij morgen al naar Den Helder
Lievvvquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de kart meet kan en mag jij ook meegenieten hoor
Nooit gedacht dat twister een topickiller zou zijnquote:
Verkeerd gedacht dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat twister een topickiller zou zijn
Jij wil ook heus wel twisteren met ST, marijke en mijquote:
Nudistentwisterquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat twister een topickiller zou zijn
Dat zit er vandaag alleen niet in. En DW mag ook best meedoen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil ook heus wel twisteren met ST, marijke en mij
Als je mee wilt doen moet je zorgen dat je naar Zwolle komtquote:
ZEKERS!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zit er vandaag alleen niet in. En DW mag ook best meedoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar dat moet maar een andere keer denk ikquote:
Hoezoquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar dat moet maar een andere keer denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |