Nee, het Rode Kruis haalt zelf het geld op en dus wordt ook meteen door hun besteed. Maar in de 3FM studio staan waarschijnlijk net zoveel computers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zoveel dat 10% van de opbrengst naar de elektriciteitsrekening gaat
Je doet het toch niet langer dan 1 uurquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef iBenny het volgende:
erop heeft zitten? ze is pas net begonnuuuuh
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Q.E.D. het volgende:
Zag je die SMS
"Lobith doet groeten aan de friesjes"
Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
BBC: 'Deal reached' at climate summit
jawelquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Je doet het toch niet langer dan 1 uur?
Respect voor jou jongenquote:
Obvious!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en die cola heb je echt zo neergezet voor de foto
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Deze foto kreeg ik net van je beeldscherm
[ afbeelding ]
Meestal? Je laat je vaker ontmaagden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Respect voor jou jongenMaar een ontmaagding laat ik meestal niet zolang duren
![]()
![]()
Lolcatsquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het over mijn prooienquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal? Je laat je vaker ontmaagden?
maar het eindresultaat....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Respect voor jou jongenMaar een ontmaagding laat ik meestal niet zolang duren
![]()
![]()
22"quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal? Je laat je vaker ontmaagden?
Van JVCquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een stereotorentje. Wat heerlijk authentiek en ouderwets.
Oh het leek even kleiner, valt nog mee danquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dual screenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn setup... zonder drinken, want drinken is op
quote:
quote:
NOP, d8 het niet..quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk, na 7 dagen werken mag dat ook wel een keer
Is mijn requestje al geweest? Blur - Tender ??
quote:
quote:
Afgelopen uur in ieder geval nog niet gehoordquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk, na 7 dagen werken mag dat ook wel een keer
Is mijn requestje al geweest? Blur - Tender ??
Ok, heb `m ook in het requestlog toegevoegdquote:
quote:
Waar is die?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ok, heb `m ook in het requestlog toegevoegd
3FM app downloaden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:00 schreef Roumen het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de 3FM stream door te streamen naar m'n iPod Touch?
je kan de stream toch sowieso op je touch kijken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:00 schreef Roumen het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de 3FM stream door te streamen naar m'n iPod Touch?
Ik werd gister wakker en toen had giel iemand aan de telefoonquote:
En ook 10 minuten van mij vandaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Seam het volgende:
Tegelen dat is 10 minuten bij mij vandaan
Bij mij liggen er genoeg in de tuin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Seam het volgende:
Tegelen dat is 10 minuten bij mij vandaan
Rockerfeller in het huisquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef marcodej het volgende:
"Het gaat om het gebaar, al is het maar 100 euro!"
Maar 100 euro?!?!
ik wou t net zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef marcodej het volgende:
"Het gaat om het gebaar, al is het maar 100 euro!"
Maar 100 euro?!?!
Satdsgenoten dus we hebben dezelfde humor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik werd gister wakker en toen had giel iemand aan de telefoon
en toen ging het over sneeuw
en toen zei zij: 15 tot 20 CM
en toen zei giel: Hard of slap
Doutzen is het lekkerste wijf op aarde.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, Annemieke bij #sr09 of Doutzen bij #pw kijken...? Lastige keuze... Toch maar ff voor Doutzen gaan.
Heb ik al bij Giel en Gerard langs horen komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik hoop voor Giel dat hij zijn Houd he? jingle mee heeft genomengaat ie morgen nodig hebben
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, Annemieke bij #sr09 of Doutzen bij #pw kijken...? Lastige keuze... Toch maar ff voor Doutzen gaan.
QFT,quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doutzen is het lekkerste wijf op aarde.
Jessica Albaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet wat nou zo bijzonder is aan Doutzen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Watquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef Timo20 het volgende:
Phil Tilly heeft een rustige week thuis!
![]()
Motorcycle Emptiness![]()
![]()
![]()
Die is lelijk geworden nu ze moeder is. Waar lelijk een relatief begrip is. Het is niet meer de Alba uit sin city.quote:
Mm nee ok daar zit misschien wel wat inquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is lelijk geworden nu ze moeder is. Waar lelijk een relatief begrip is. Het is niet meer de Alba uit sin city.
Around the world?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:05 schreef Againzender het volgende:
1 van mijn beste herinneringen aan de jaren 90 dit
101tv. Geen idee op welke zender ie bij UPC zit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef LostFormat het volgende:
Kan ik dit ergens met UPC zien?
Kan het niet vinden...
bij P&wquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef alors het volgende:
Wat???!!!! ik was even weg en Doutzen is/was er??????????????
Nee, zometeen bij P&W @ Nederland 1quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef alors het volgende:
31quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
101tv. Geen idee op welke zender ie bij UPC zit.
Niet bij SRquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef alors het volgende:
Scheelt weer een complexjequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef alors het volgende:
Dat is het `em nou net. Ze is niet zo`n opgemaakte, opgepimpte botox/silliconen koe zoals zo veel. Puur natuurquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet wat nou zo bijzonder is aan Doutzen.
Mooie frisse meid hoor, maar niet dat ze nou van het scherm af spat...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Shame on you!
Manic Street Preachers
quote:
Grunnquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Normaal zou ze zijn gekomen naar SR maar de groningers willen geen friezen hebben.
Hoezo is dat zo bijzonderquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Zullen we kijken of we BreathTaking zover kunnen krijgen om voor de camera te verschijnen
Net als ik wat chips halen ben..quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef Timo20 het volgende:
Phil Tilly heeft een rustige week thuis!
![]()
Motorcycle Emptiness![]()
![]()
![]()
Nou als ze in Nederland is, dan acht ik de kans wel aanwezig dat ze even langskomtquote:
Bekijk de OP van dit topic eens...staat alles inquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Zijn er ook nog andere links om de beelden te volgen buiten http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/ ??
Dan worden er 2 gek daar in dat huis voorspel ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nou als ze in Nederland is, dan acht ik de kans wel aanwezig dat ze even langskomt
Open er een topic over?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef alors het volgende:
omg Doutzen wat is zij toch beeldschooon
Ik val er ook al stil van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef alors het volgende:
Bt is naar mijn mening een van leukste vrouwelijke usersquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan worden er 2 gek daar in dat huis voorspel ik
Ach, ik begrijp het wel. Eerste echte shift, net hersteld van de griep Die komt nog wel los.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Nog geen spetterende momenten van Annemieke tot nu toe.
Ja ik had der gemeetquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Bt is naar mijn mening een van leukste vrouwelijke usersIk zie haar foto's wel vaker voorbijkomen in het Show wat je aanhebt vandaag
------------> B&Hquote:
Ik kan helaas geen TV kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef alors het volgende:
In het echt valt ze flink tegenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef alors het volgende:
Van der Walquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef Krambo het volgende:
Wat een contrast bij P & W, Doutze vs. Jan-Jaap
Jan Jaap is inderdaad nikki Lauda de lelijkste man op deze wereld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef Krambo het volgende:
En Jan Pronkquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef Krambo het volgende:
Lijkt of de muziekredactie/producers eindelijk wakker zijn geworden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel opvallend hoor dat er zoveel platen zijn te horen die je normaal echt niet op 3FM hoort.
Dat maakt het ook zo leuk inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel opvallend hoor dat er zoveel platen zijn te horen die je normaal echt niet op 3FM hoort.
Top !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doutzen Kroes, Nieuw boegbeeld Victoria's Secret
Misschien wel erg lelijk maar wel hilarischquote:
Lijkt het wel op !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt of de muziekredactie/producers eindelijk wakker zijn geworden.
IDDquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien wel erg lelijk maar wel hilarischAfgelopen week Dit was het nieuws met Maarten van Rossum was briljant
Ziggo heeft 101tv voor iedereen tijdelijk beschikbaar gesteld. UPC schijnbaar niet. Doet UPC het niet op hun etalagekanaal?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef LostFormat het volgende:
UPC kanaal #31 is niet beschikbaar.
Wat een lijers. Je kan het dus alleen zien als je alle betaalkanalen hebt.
Voor het eerst sinds lange tijd was het inderdaad weer leuk. Ik heb Jan Jaap nooit leuk gevonden en het programma dus sterk afgezakt sinds het vertrek van Thomas.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien wel erg lelijk maar wel hilarischAfgelopen week Dit was het nieuws met Maarten van Rossum was briljant
hij zou volgens mij vrij moeten zijn voor iedereenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef LostFormat het volgende:
UPC kanaal #31 is niet beschikbaar.
Wat een lijers. Je kan het dus alleen zien als je alle betaalkanalen hebt.
Dankquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
pssst http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asx
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doutzen Kroes, Nieuw boegbeeld Victoria's Secret
Das alleen bij Ziggo zo volgens mij, omdat die het voor het eerst niet op hun etalagekanaal doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
hij zou volgens mij vrij moeten zijn voor iedereen
Maar Raoul is wel een heldquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds lange tijd was het inderdaad weer leuk. Ik heb Jan Jaap nooit leuk gevonden en het programma dus sterk afgezakt sinds het vertrek van Thomas.
Doei !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer haakt af voor vanavond... morgen weer een daggroet!
Dat heb je dus niet als je het digitale basispakket hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ziggo heeft 101tv voor iedereen tijdelijk beschikbaar gesteld. UPC schijnbaar niet. Doet UPC het niet op hun etalagekanaal?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik moet helaas om zes uur weer opquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Met dit soort muziek kan ik ook wel de hele nacht doorhalen hoor
Zo'n etalagekanaal is er toch ook gewoon analoog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat heb je dus niet als je het digitale basispakket hebt.
Houdoe hè.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie is dit dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Houdoe hè.
Ik zal er tot 03.00 zijn, en morgen weer vanaf 11 uur ofzo
Op mijn tv kan ik hem niet vinden..quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo'n etalagekanaal is er toch ook gewoon analoog?
Als ie naar bed gaat wordt t toch nog gezelligquote:
Tot morgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef Dichterbijer het volgende:
nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef Roumen het volgende:
Dan vraag ik het nog een keer:
Weet iemand hoe ik de VIDEO-stream van 3FM op m'n iPod Touch krijg?
Ook weet het niet. Sirolf weet hier alles van streams etcquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef Roumen het volgende:
Dan vraag ik het nog een keer:
Weet iemand hoe ik de VIDEO-stream van 3FM op m'n iPod Touch krijg?
Kijk eens even wat er in de database staat. Als je een plaat aanvraagt op de site kan je zien welke er in de database zitten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
kun je ook nummers aanvragen die niet op single zijn uitgekomen?
Klinkt als een stelletje corpsballenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef -Hans- het volgende:
Whahahaha ze vragen Meatloaf aan. Toppers!
Waar kijk jij?quote:
Die is _heeeeeeel_ gruwelijk inderaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had Kids vorig jaar aangevraagd, maar toen stond ie nog geeneens in Dalet.![]()
De Soulwax remix is ook gaaf trouwens!
Ach ja, wat kan ik zeggen? tis laat geworden vannachtquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ach ja, wat kan ik zeggen? tis laat geworden vannacht
ik zie geen database. slechts een blanco veld waarin je zelf artiest en titel moet invullen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk eens even wat er in de database staat. Als je een plaat aanvraagt op de site kan je zien welke er in de database zitten.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:22 schreef 3FMaster het volgende:
Maarreee, Morningwood - Nth Degree is nog niet geweest hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |