Dan was het nog moeilijk voor die ene om een spoor te vinden om aangereden te wordenquote:
Ik ben dus bij Eindhoven Beukenlaan uitgestapt en heb 20 minuten naar kantoor gewandeld, dit uit angst dat ook hier geen bussen zouden rijden, maar in Eindhoven rijden ze dus welquote:Op maandag 21 december 2009 07:34 schreef Vlarp het volgende:
Nou ja, ik ben inmiddels al bij de bushalte geweest, maar er is nog geen bus geweest
quote:Op maandag 21 december 2009 07:44 schreef Vlarp het volgende:
Om eerlijk te zijn snap ik wel dat de bussen niet rijden als ik kijk door wat voor derrie ik naar de bushalte moest lopen. 10 cm aan sneeuw en zout drap.
ik ga denk ik tijdens het kerstdiner bij mijn broer maar weer een paar echte groene wellingtons bestellenquote:Op maandag 21 december 2009 07:44 schreef Vlarp het volgende:
Om eerlijk te zijn snap ik wel dat de bussen niet rijden als ik kijk door wat voor derrie ik naar de bushalte moest lopen. 10 cm aan sneeuw en zout drap.
ik heb niet echt te klagen gehad dusquote:Op maandag 21 december 2009 08:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Het is een drama in het OV, begrijp ik?
Ik heb altijd al VPN toegang. Ik moet alleen m'n router er tussenuit halen om het werkend te krijgenquote:Op maandag 21 december 2009 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
noot VPN verbinding / toegang gekregen van je werk ?
sta je erop/erin ?quote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef MisterO het volgende:
Even een smeekbode: vermijd de Telegraaf vandaag.
De Telegraaf moet je altijd al vermijdenquote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef MisterO het volgende:
Even een smeekbode: vermijd de Telegraaf vandaag.
Telegraaf.nl?quote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef Waxxer het volgende:
Als je het hier zegt, dan ga ik natuurlijk zéker kijken.![]()
Ergens.
Ik weet nog niet waar.
ik heb het nog niet gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |