quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En door het donker. Dat is ook nog eens zo kuttig.
ja!quote:Op zondag 20 december 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat je de eerste bent die door de verse sneeuw loopt. Tenminste, ik vind dat altijd tof, dat je zo'n groot vlak hebt, en het liefst loop ik er helemaal dan niet doorheen, maar als het moet is het tof om de eerste te zijn.
vannacht geen strenge vorstquote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg als het niet zo koud was!!
ik haat kou!
,maar verder is het wel prettig..
de hele wereld is morgenvroeg van mij
gelukkig maar!quote:
Oh please, wat heeft dat nou met jou te maken?quote:Op maandag 21 december 2009 01:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
vreemd, deze maand lijkt een soort thema te krijgen
Na Equus en het overlijden van Ramses Shaffy, heb ik vanavond the Soloist gezien, een film die, voor mij onverwachts ook over dat thema ging.
Het lijkt als of er iemand me iets wil duidelijk maken....
in principe hebben die drie dingen ook niets met elkaar te maken, alleen omdat het voor mij nu speelt zie ik verband, toch niet zo heel raar toch...?quote:Op maandag 21 december 2009 01:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh please, wat heeft dat nou met jou te maken?
Ach, er rijdt toch al bijna nietsquote:Op maandag 21 december 2009 08:05 schreef Steve het volgende:
Aanrijding met een persoon, geen treinen..
Ach, ik kom niet eens bij de bushalte hier wegquote:Op maandag 21 december 2009 08:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Het is een drama in het OV, begrijp ik?
owh, balen!quote:Op maandag 21 december 2009 08:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik kom niet eens bij de bushalte hier weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |