ben jij dat in het midden?quote:Op zondag 20 december 2009 17:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
BAH pestpokkepleuriskersemus ONZIN
Ik ben naar de HEMA gelopen voor iets eetbaars. en kwam thuis met melk voor m'n pannenkoeken beslag...quote:Op zondag 20 december 2009 15:24 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb.... boodschappen gedaan!!
Op zóndag!
quote:Op zondag 20 december 2009 18:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben naar de HEMA gelopen voor iets eetbaars. en kwam thuis met melk voor m'n pannenkoeken beslag...
Voor et eerst pannenkoeken gebakken. Wat een kutwerk!
Nja dat ging me uiteindelijk nog best goed afquote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]Gooien met de pan en alles? En veel zwarte?
Best wel vaag eigenlijk?
Dat zijn toch van die dikke dingen, van die kleintjes?quote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een poosje terug amerikaanse pannenkoeken gebakken. Da's wel makkelijkerMaar Hollandse pannenkoeken zijn lekkerder.
Yep. En ze zijn sponziger. Meer cake-achtig.quote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die dikke dingen, van die kleintjes?
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. En ze zijn sponziger. Meer cake-achtig.
Toch zien ze er wel lekker uitquote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. En ze zijn sponziger. Meer cake-achtig.
ja er was erg orineel een kerstmarkt in Dickens stijl in het dorp, het tappas kraampje was het meest origineelquote:
Ze zijn ook lekker, maar niet als avondeten.quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toch zien ze er wel lekker uit
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toch zien ze er wel lekker uit
[ afbeelding ]
Ik zal wel moeten naar m'n werk heh?quote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Trouwens Vlarp ga je morgen wagen met ov richting Amsterdam?
NS geeft negatief reisadvies!
Mwa als het weer het niet toelaat, kan je dan niet thuis blijven? Ik werk zelf morgen gewoon op mijn werklaptop thuis:Dquote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten naar m'n werk heh?
Ik ga het gewoon proberen, lukt het niet dan ga ik terug...
Ik kan geen verbinding maken via VPN naar m'n werkquote:Op zondag 20 december 2009 22:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mwa als het weer het niet toelaat, kan je dan niet thuis blijven? Ik werk zelf morgen gewoon op mijn werklaptop thuis:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |