Voor 's ochtends ja, of vlak voor het uitgaan wanneer ik een beetje duf ben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Apebeer het volgende:
Die herrie staat toch echt in je eigen lijst
Pas je playlist aanquote:[b]
Klacht: die kutshuffle functie kan niet mijn bui telepatisch ontvangen, en besluit het nummer van bagegrherrie op te laten volgen. Weg moment
Categorieën aanmaken kun je beter vanaf het begin doen. Nu ga ik er iig niet meer aan beginnen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef ikbenhetecht het volgende:
[..]
Pas je playlist aanof maak een nieuwe: "bokbier/pinkfloydmoment" Opgelost
Mensen afkraken omdat ze een goede muzieksmaak hebben en niet zo'n "ik vind alles wel mooi maar vooral top40-muziek"-smaakquote:
Ik heb zelf sowieso geen top40muzieksmaak maar ga wel met mijn tijd mee. Pink Floydquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mensen afkraken omdat ze een goede muzieksmaak hebben en niet zo'n "ik vind alles wel mooi maar vooral top40-muziek"-smaak
Mag ik je vertellen dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Ik heb zelf sowieso geen top40muzieksmaak maar ga wel met mijn tijd mee. Pink Floydals er 5 knappe mensen zijn die dat luisteren is het veel.
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Ik heb zelf sowieso geen top40muzieksmaak maar ga wel met mijn tijd mee. Pink Floydals er 5 knappe mensen zijn die dat luisteren is het veel.
quote:
Mensen afkraken die je muzieksmaak niet delen in dezelfde zin waarin je aangeeft dat dat duf is om te doen, goed gedaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mensen afkraken omdat ze een goede muzieksmaak hebben en niet zo'n "ik vind alles wel mooi maar vooral top40-muziek"-smaak
Is alweer een tijdje geleden dat we er een hadden. Sinds Ritmo weg is is het minder leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:32 schreef Nikmans het volgende:
Muziektopics in KLB draaien toch altijd op hetzelfde uit he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |