Wat een dom wijf is dat zeg. Ze weet geen hol van muziek of zingen af en probeert alleen maar het publiek tevreden te stellen om net dat ene beetje aandacht te krijgen. Jongens krijgen sowieso altijd een cijfer boven de 8, ook al klinkt het als een kraai met terminale keel kanker. Denkt ze nou echt een knul van 20 te kunnen neuken? ;') Is ze echt zo onzeker of zit ze in een late midlifecrisis?
In een interview met De Telegraaf zegt de bijna bejaarde Playmate dat ze graag nog een kindje zou willen maken. Omdat de menopauze een natuurlijke bevruchting onmogelijk heeft gemaakt, moet Paay op zoek naar een eiceldonor. "In Italië heb je dokters die je daarbij kunnen en willen helpen", fantaseert Patricia
Ik weet niet wie ik triester vind, zij of het volk dat dát gedrocht wilt zien.
Don't mistake my kindness, for weakness. Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende: Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Don't mistake my kindness, for weakness. Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende: Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_