abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:06:15 #1
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75786099
Samenvatting van de klacht: UPC!

Anyway, hier de uitleg: 2de mediabox besteld, sluit hem aan, alles volgens de regeltjes, en ja hoor blijft hangen met een blauw scherm tijdens de installatie.

Net als met de 1ste mediabox.

Goed, ik het bekende 'truukje' alvast geprobeerd, dus stekker eruit, knopje ingedrukt houden, stekker er weer in, voor software update... maar dat helpt dus ook geen ruk.

Iedere keer hetzelfde gezeik met UPC, en iets dat gewoon fucking SIMPEL zou moeten zijn, gaat dus weer mis omdat waarschijnlijk het signaal te zwak binnenkomt ofzo... .

Ik had gewoon een dikke schotel aan het huis moeten plakken met wat illegale zooi eraan.
pi_75786184
Ik heb nog wel een dikke schotel en ontvanger voor je in de aanbieding.
pi_75786262
Yi-Long is zo'n ik-kan-alles-fixen-in-huis-huisman, maar ondertussen kei hard falen en maar niet een monteurtje ofzo langs wilt laten komen
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_75786267
Ziggo.
pi_75786333
Bel de helpdesk (0900-1580, als upc klant moet je dat wel uit je hoofd weten ) en zeg dat ze hem moeten activeren. Binnen 10 min heb je beeld
pi_75786338
Lebensraum!
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:13:06 #7
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75786406
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef TheKC het volgende:
Bel de helpdesk (0900-1580, als upc klant moet je dat wel uit je hoofd weten ) en zeg dat ze hem moeten activeren. Binnen 10 min heb je beeld
Als je niet eerst een half uur in d wacht staat
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:13:30 #8
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_75786421
quote:
Wat was het, 50cpm? en een half uur wachten en dan 53 keer worden doorverbonden?
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:39:50 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75787778
quote:
Hoezo activeren? Ik heb al betaald, kaart zit erin, en hij hoort gewoon meteen beeld te geven.Beneden heb ik ook gewoon beeld.

Ligt denk ik aan de connectie die binnenkomt, of de connectie tussen de wandcontactdoos en de TV boven...

... maar in het begin gaf hij aan dat het een redelijk goede verbinding was(!)

Nog kutter is dat ik steeds schokjes krijg wanneer je steeds die kabeltjes moet verwisselen en inpluggen enzo.

Klotezooi altijd. Ik snap echt niet waarom het telkens weer problemen moet opleveren terwijl het zo simpel zou moeten zijn...
pi_75788078
je gebruikt toch niet de coax uitgang van de 1e box om de 2e aan te sluiten?

trouwens: [menu] 1 7 8 9 intoetsen, dan kom je in het onderhouds menu wat staat daar allemaal?
namaste
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:54:01 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75791182
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Dulk het volgende:
je gebruikt toch niet de coax uitgang van de 1e box om de 2e aan te sluiten?

trouwens: [menu] 1 7 8 9 intoetsen, dan kom je in het onderhouds menu wat staat daar allemaal?
Nee, natuurlijk niet.
Gewoon een splitter bij de ingang (zat er al), dus 1 kabel gaat naar de mediabox beneden, en de 2de vanuit de splitter gaat naar boven, naar de 2de mediabox.

Volgens mij kan ik niet eens in het menu komen, maar ben weer even teruggegaan op analoog, dus kan het niet checken. Ik denk dat ik het zondag/maandag even opnieuw probeer met wat betere kabels.
  zaterdag 19 december 2009 @ 00:07:08 #12
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_75791718
TS kan er niet mee omgaan
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
  woensdag 23 december 2009 @ 13:23:29 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75966833
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:07 schreef tennisracket het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Dat kun je wel zeggen ja...

pi_75967662
Nee, UPC kan er niet mee omgaan. Sinds kort hier ook zo'n alles-in-een pakket van UPC. Wat een ellende, inmiddels al een 2e modem en die heeft ook steeds problemen met verbinding maken. Stelletje uilskuikens
Deze plek, en geen andere!
  woensdag 23 december 2009 @ 20:30:24 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75984813
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef Visplek het volgende:
Nee, UPC kan er niet mee omgaan. Sinds kort hier ook zo'n alles-in-een pakket van UPC. Wat een ellende, inmiddels al een 2e modem en die heeft ook steeds problemen met verbinding maken. Stelletje uilskuikens
Het is echt een verschrikking. Ik zou vanaf de 16de december zo'n pakket voor 10 euro per maand krijgen, met Sport1, EreDivisie Live en Film 1 erin, maar goed, dat werkt dus niet. Zondagochtend gebeld: stond in de computer, zondagavond gebeld, stond niet meer in de computer(!), maar zou doorgegeven en geregeld worden, vanmorgen nog steeds niet natuurlijk, weer gebeld, konden weer niks vinden(!), 3x in de wacht, 1 of andere muts die ik het 5x heb moeten uitleggen ('ja, maar die AH eredivisieliveaanbieding is al van een tijd geleden en geldt nu niet meer'
Ja dat weet ik muts, en die heb ik op tijd opgezegd, en dan zouden jullie dat automatisch over laten gaan in dat 3-in-1 abo!!!)

Goed, weer in de wacht, dat duurde 10 minuten, en toen heb ik de telefoon erop gegooid.

Ow, en die UPC mediabox is ook compleet waardeloos. Zapt zo'n beetje langs 2/3de van de zender, bij iedere 'interactieve' zender (FLIKKER OP MET DIE ACHTERLIJKE INTERACTIEVE KUTZENDERS WAAR NIEMAND OP ZIT TE WACHTEN!!!!) kun je niet meer normaal zappen of de taal aanpassen (Cartoon Network bijvoorbeeld)...

... en dan krijg je dus ook nog een rekening van 81 euro, waar hoogstwaarschijnlijk geen fuck van klopt, en waar ik dus ook weer achteraan moet (tegen 10ct per minuut)

Dus wanneer jullie binnenkort Breaking News op CNN vanuit 'The Netherlands' zien, dan is hier het achterliggende drama.
pi_75985037
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef Yi-Long het volgende:
Samenvatting van de klacht: UPC!

Anyway, hier de uitleg: 2de mediabox besteld, sluit hem aan, alles volgens de regeltjes, en ja hoor blijft hangen met een blauw scherm tijdens de installatie.

Net als met de 1ste mediabox.

Goed, ik het bekende 'truukje' alvast geprobeerd, dus stekker eruit, knopje ingedrukt houden, stekker er weer in, voor software update... maar dat helpt dus ook geen ruk.

Iedere keer hetzelfde gezeik met UPC, en iets dat gewoon fucking SIMPEL zou moeten zijn, gaat dus weer mis omdat waarschijnlijk het signaal te zwak binnenkomt ofzo... .

Ik had gewoon een dikke schotel aan het huis moeten plakken met wat illegale zooi eraan.
UPC is ook gewoon een kanker provider voor alles
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_75985164
Daarnet de 4 monteur in een maand tijd over de vloer gehad. Hopelijk is deze capabel genoeg geweest om het vergoed verholpen te hebben.
pi_75985597
Ik heb net een alles in 1 pakket, incl DVR besteld voor mijn verhuizing. Ben benieuwd. Jullie maken mij bang
pi_75986197
quote:
Ik heb ongeveer een jaar geleden voor het laatst gebeld, toen omdat internet erg traag was en bleef. Ik kreeg een paar dagen later zelfs een mail van hen waarin ze vroegen of ik nu wel tevreden was.
Topics openen op Fok! heeft geen zin, je kan eventueel naar chelloo.com gaan, dat is een gebruikersforum, maar er zijn ook medewerkers van UPC die daar posten, handig voor verlegen mensen die de telefoon niet durven te pakken.
Veel succes TS, ik hoop dat het voor kerst opgelost is, dan kan je Urbi et Orbi in HD bekijken.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 23 december 2009 @ 22:15:33 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75990324
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:37 schreef Genius-F het volgende:
Daarnet de 4 monteur in een maand tijd over de vloer gehad. Hopelijk is deze capabel genoeg geweest om het vergoed verholpen te hebben.
We hebben 1x een monteur van UPC over de vloer gehad, omdat de signaalsterkte niet sterk genoeg was bij de Mediabox. Het lag niet aan onze kabel (2 kabels geprobeerd, inclusief een erg dure en goede), en die jongen zei dat die goed was. Hij heeft iets aan de ingang gedaan (geen idee meer wat), en hij heeft de UPC-box een update laten uitvoeren (helpdesk had me die opdracht ook gegeven, maar met het verkeerde pijltje bleek achteraf, dus toen deed ie geen update).

Anyway, lang verhaal kort: als de schuld niet bij ONS zou liggen, zou de monteur gratis zijn. Volgens mij lag de schuld niet bij ons, en die jongen (hartstikke aardige, goede, beleefde en snelle jongen trouwens), had ook helemaal geen bedrag of whatever op de 'rekening' gezet (meer een bewijs van reparatie ofzo), en toch achteraf 40 euro ofzo op de rekening extra,

Ook over gebeld, en ze zouden even overleggen en ons dan terugbellen, maar uiteraard nooit meer iets over gehoord.

Helpdesk heb ik nu al redelijk vaak aan de telefoon gehad, maar het zou fijn zijn als je gewoon vaste aanspreekpunten zou hebben. Daarnaast slaat het natuurlijk nergens op dat ik een afspraak maak met een of andere mevrouw van UPV voor zo'n totaalpakketje, en die er zondagmorgen nog in het systeem staat (maar niet geactiveerd), en dat dat zondagavond en vandaag nergens meer terug te vinden is. Ik snap dat soort domheid en onkunde bij dit soort bedrijven ECHT niet. Ik snap daar geen reet van. Hoe incapabel ben je dan?

Je kunt tegen ze praten alsof ze 6 jaar oud zijn, met hele duidelijke zinnen, stap-voor-stap, je legt het hele verhaal rustig uit, en dan komen ze 5 minuten later met een gigantisch domme vraag of opmerking. Tja...(!)

Nu ben ik er intussen al aan gewend dat er redelijk veel mensen zijn die simpelweg niet echt snugger zijn... en dat ik minder hoge verwachtingen van anderen moet hebben op dit gebied... maar kom op...dit zijn gewoon duidelijke afspraken die je maakt, die ze moeten noteren, doorvoeren, etc. Het is geen rocketscience. Maar toch van die ongelooflijke onkunde...

Je wordt er serieus soms zo gigantisch MOE van. En moedeloos. En dit soort irritaties komt ook steeds weer terug, want nu is het UPC, en straks is het de zorgverzekering, en vervolgens is het weer de helpdesk van je defecte PC, etc etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')