Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:33 schreef Lamon. het volgende:
Hee, ik vergeet even alle narigheid, maar moet dit even delen.
Het FOK!team van Kiva heeft nu sinds vandaag meer dan een halve ton geinvesteerd!
Supercool, en om Arcee te quoten (eigenlijk American Beauty, maar Arcee heeft die sig al zo lang):
"It's hard to stay mad, when there is so much beauty in the world."
post die foto van jou eens die daar op lijktquote:
Dankjewel, ik vind het echt zo tof, er was al een Amerikaan die lid werd omdat hij het super vond dat we zo snel gingen.quote:
Je moeder is fucking onzin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Haimijn ov chipkaart werkt perfect zonder die fucking onzin
Man, je hebt zelfs barmannen die zeggen, 'Een raketje? Wat is dat?'quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef ynuhh het volgende:
Bt nu je het over jagerbombs hebt.
Ik vind het zo irritant wanneer je in een bepaalde plaats uit gegaan bent, daar een lekker mixdrankje gedronken hebt. En dan kom je in je hometown en vraag je om die mix en dan kennen ze dat drankje helemaal niet. Dan moet je het zo schreeuwend uit gaan leggen, omdat de gene achter de bar dan helemaal benieuwd is naar je mixdrankje. Of ben ik de enige die daar last van heeft.
Vraag je moeder even of ze je lakens wil strijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een gekreukelde lakens.
God, hoe slecht kan een barman zijn wanneer hij niet weet wat 'een raketje' is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Man, je hebt zelfs barmannen die zeggen, 'Een raketje? Wat is dat?'
Ja ik ken het
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef Siniti het volgende:
En Lamon., heb je al een j gepoept? Ik had vandaag bijna een M maar bij het derde pootje ging ie net mis
Ja inderdaad. Al was dat ook wel in de beginfase van het raketje, maar toch.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
God, hoe slecht kan een barman zijn wanneer hij niet weet wat 'een raketje' is?
Bye bye.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Al was dat ook wel in de beginfase van het raketje, maar toch.
En nu ga ik douchen en slapen![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |