TS kwam van de fitness terug, want TS wil
op Goku lijken en ja hoor, daar stond het 16-17jarige capuchongangster gepeupel op de parkeerplaats van de super, stoer alles en iedereen op straat te bekogelen. Ik kon omlopen, maar dat laat mijn karakter niet toe.
Nu had ik het geluk dat ik een jas aanhad die mij 3x breder doet ogen dan ik daadwerkelijk ben, dus ik dacht: waarom ook niet. Nadeel is dat ik mijn lenzen niet inhad en dus met mijn Harry-Potter montuur intimiderend moest lijken - een hele klus.
Enfin, ik loop langs de boiiYs a la penguin-modus, zoals je vaak die bodybuilders ziet lopen. Alsof je door je armen te swingen momentum moet opwekken om vooruit te komen door al je massa en spier, of alsof je steenpuisten in je oksels hebt. Helaas mocht het niet baten, want 1 van die boys pakte een hand vol Schnee en fluisterde doch hoorbaar tegen een andere boy: komkomkom pak die pak die.
Gelukkig kon ik net op tijd mijn gezicht in een abnormaal psychotische plooi trekken, met 90% van al mijn tandvlees, evenals al het wit van mijn ogen, zichtbaar. Het zag er ongeveer zo uit:
![]()
Het paupervolk bedacht zich en rende weg. Waar moet het heen met de samenleving als je met zijn zessen geen enkel persoon durf te bekogelen met sneeuw?
Klacht: jochies met meer oestrogen dan testosteron