quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef L-IS het volgende:
Ik vind het sowieso een slechte titel. Ben je slachtoffer, tik je dat in, zien ze dat in je gezamelijke browsergegevens staan, hoppaaah nog meer klappen
Grap? Waar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ensaf heeft die grap al gemaakt.
jij bent echt een dom rund he.?quote:
Mwah, internetcafé?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Markster het volgende:
[..]
jij bent echt een dom rund he.?
Als je geslagen wordt door je vriend, en je gaat naar die site, dan komt hij in je browsergeschiedenis te staan.
Dat ziet vriend => nog meer klappen
er is ook nog zoiets als browsergegevens wissen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Markster het volgende:
[..]
jij bent echt een dom rund he.?
Als je geslagen wordt door je vriend, en je gaat naar die site, dan komt hij in je browsergeschiedenis te staan.
Dat ziet vriend => nog meer klappen
ja want dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
er is ook nog zoiets als browsergegevens wissen.
jonge wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:27 schreef L-IS het volgende:
[..]
ja want dat weet iedereen.denk ff aan de generatie van je ouders ofzo. Echt hoor, dat we je dit moeten uitleggen kerel
![]()
![]()
![]()
ik zeg alleen dat die titel kut is matjespauperquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jonge wat een onzin zeg.
als dit je argument is dat deze site kut is...
nee dat zeg je niet alleen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:31 schreef L-IS het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat die titel kut is matjespauper
In mis in ieder geval de noodknop!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:26 schreef Apebeer het volgende:
Welke url zou beter geweest zijn Markster?
wat dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee dat zeg je niet alleen.
quote:
dit.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef L-IS het volgende:
Ik vind het sowieso een slechte titel. Ben je slachtoffer, tik je dat in, zien ze dat in je gezamelijke browsergegevens staan, hoppaaah nog meer klappen
ik snap echt geen kont van jouquote:
dan lees je niet goed.quote:
leg eens zo gedetailleerd mogelijk uit dan. Ben benieuwdquote:
je zegt dat je alleen de url van de website kut vindt, maar je vind ook dat het dom is omdat het slachtoffer misschien betrapt kan worden omdat de dader de browsergegevens kan checken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:39 schreef L-IS het volgende:
[..]
leg eens zo gedetailleerd mogelijk uit dan. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |