quote:
Je hoeft niet wakker te blijven hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
Geen kerstboom aan, wel de open haard pfff eindelijk weekend
Ik zit even lekker te chillen op de bank, ik ben nog wel even wakker hoor, ik wacht wel op jequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hoeft niet wakker te blijven hoor
aaahquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:39 schreef golfer het volgende:
Terug van bezoek aan kleinkind.
Zie hier de trotse grootouders:
[ afbeelding ]
Ja, gisteren rond 12 uur alweer. Gaat prima, eerste nachtje thuis heeft vaderlief 3 uur met zoonlief op een stoel liggen slapen, hij huilde nogal en de bedoeling was om moeders 'eventjes' te ontlastenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Duderella het volgende:
Bluezz & golfer, het staat jullie goed hoor!![]()
Dus ze zijn al weer thuis inmiddels?
moet uit Duitsland komen, en wat wij hier gisteren hadden hadden zij vandaag dus de snelwegen waren dichtgesneeuwd ... als ie om 11 uur thuis is heeft hij er 7 uur over gedaan...quote:
Wat lief van de vader. De zoon (en de heilige geest). Ja hoe noemen we F. nu Bluezz?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, gisteren rond 12 uur alweer. Gaat prima, eerste nachtje thuis heeft vaderlief 3 uur met zoonlief op een stoel liggen slapen, hij huilde nogal en de bedoeling was om moeders 'eventjes' te ontlasten
Kordate kraamhulp hebben ze trouwens
jong kaasblokkiequote:
Amen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Duderella het volgende:
Wat lief van de vader. De zoon (en de heilige geest). Ja hoe noemen we F. nu Bluezz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuuuurrrrrtell!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef DarkElf het volgende:
oh wat ruiken komijnenkaas koekjes lekker!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |