moet ik de touw voor je ophangen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Goftedomme, ik lul alsof ik gezopen heb.
En de pijn....
God, lul me niet over de pijn.
Het is amper te dragen, vooral nu de verdoving uitwerkt.
Ik wil dood.
Kankah!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Stoeah.
Dan kom ik in de hel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef nadiaschoonheid het volgende:
moet ik de touw voor je ophangen.
Dat klopt!quote:
Het lullige is dat je nu niet mag zuipenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Goftedomme, ik lul alsof ik gezopen heb.
Alles beter dan de pijn, dan maar langzamer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef error_404 het volgende:
-edit- lees net dat je al 2 biertjes op hebt; alcohol verdunt je bloed, waardoor de wond langer open blijft en je langer een zere smoel houdt.![]()
Links-onderin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:48 schreef Heider00sje het volgende:
Boven of onder?
daar kom je sowieso..moet ik nou die touw voor je ophangen ofwat?/quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan kom ik in de hel.
Je moet het touw ophangen.
heb je ook een touw nodigquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ahw schatje toch ik leef met je mee mijn verstandskies komt door () en volgensmij gaat ie scheef groeien tering wat doet dat ding pijn
Ik ben een swampi aan et flappen dus zometeen ben ik wel verdoofd hoop ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
heb je ook een touw nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |