Dat klinkt beter dan de pokémon-generatie jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef Derek010 het volgende:
PhilipMag van mij wel wat langer doorgaan! Ik ga hem missen.
Maar nu kan ik later tegen mijn kinderen zeggen: "Ik heb Philip Freriks nog meegemaakt" of "Ik ben uit het tijdperk van Philip Freriks"
Ik ben uit het tijdperk van Joop van Zijl, Fred Emmer, Rien Huizing en Harmen Siezen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef Derek010 het volgende:
PhilipMag van mij wel wat langer doorgaan! Ik ga hem missen.
Maar nu kan ik later tegen mijn kinderen zeggen: "Ik heb Philip Freriks nog meegemaakt" of "Ik ben uit het tijdperk van Philip Freriks"
'Het was ons een waar genoegen, herstel mij een waar genoegen.'quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wat 'ie gaat zeggen als afsluiting.
En Jack van Gelderquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ging Mart Smeets maar met pensioen.
Ik dacht toen Dione het sportjournaal ging presenteren : 'Wat moeten ze nou weer met die muts.'quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn we daar ook vanaf. Het is tijd voor een nieuwe generatie.
Ik ben blij dat die onverstaanbare excuus-negerin na 380 jaar dienst eindelijk opgerot is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
er moeten meer oude mensen bij het journaal.
oeh, een lintjequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Na het weer nog een huishoudelijke mededeling
Ja nu zitten we met zo'n oostblok hoertje en die krullenbol opgescheept.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef kaputwiehund het volgende:
jammer, zittten we dadelijk weer naar zo'n voorgeprogrameerde spreekpop te kijken. Freriks had iets wat maar heel weinig nieuwslezers hebben; natuurlijk vertelcharisma
Als het Groot Dictee Der Nederlandsche Taal blijft voortbestaan, dan mag je hem nog minstens één keer per jaar aanschouwen.quote:
Die stukjes bij de avondetappe bleef ie toch ook doen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als het Groot Dictee Der Nederlandsche Taal blijft voortbestaan, dan mag je hem nog minstens één keer per jaar aanschouwen.
Dat dus inderdaadquote:
Dat was ik, sorryquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:37 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoorde een snik aan het einde van zijn afscheid
http://nos.nl/video/12384(...)-van-de-kijkers.htmlquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Landgeld het volgende:
Iemand al een filmpje van de laatste uitzending?
Juist daarom vond ik hem te triest voor woorden. Vooral dat slechte Engels van hemquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
jammervond m altijd wel leuk met zn sullige versprekingen
zijn Frans daarentegen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Juist daarom vond ik hem te triest voor woorden. Vooral dat slechte Engels van hem
Alsof hij er zo veel aan kan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Juist daarom vond ik hem te triest voor woorden. Vooral dat slechte Engels van hem
ja! ik was zo blij toen hij nog even door ging!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zijn Frans daarentegen...![]()
Weet niemand meer dat hij een paar jaar geleden al weg zou gaan, omdat Charles Groenhuizen het zou worden, maar die wilde tig keer per week van New York naar Hilversum op en neer vliegen en dat werd zelfs de NOS een beetje te gortig. Toen besloot Philip om er nog een paar jaar mee door te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |