SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Zijn Death Star is een rode VW Golfquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:48 schreef zovty het volgende:
Vraag eens of je een rondje met de death star mag maken!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
vriendje van zus: "Tunafish.. I am your father"
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef Pixie. het volgende:
hahaha
Dumpen!! Dumpen!! Dat komt nooit meer goed!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wou je zeggen dat alle donkere medemensen zo zwaar ademen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:48 schreef AryaMehr het volgende:
'Once you go black, you never go back'
Misschien heeft deze jongeman wel een geperforeerde long gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:52 schreef Tunafish het volgende:
Mijn vader heeft astma, vind ik een acceptabele smoes. Deze jongeman niet.
Weet je het zeker? Anders is het bronchitis.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:52 schreef Tunafish het volgende:
Mijn vader heeft astma, vind ik een acceptabele smoes. Deze jongeman niet.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:48 schreef zovty het volgende:
Ik vermoed eigenlijk dat hij TS vindt stinken en dus maar door z'n mond gaat ademen.
nee dat is een "jonko"quote:
Darth Vader wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:54 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat alle donkere medemensen zo zwaar ademen?
- Zelfs dan blijft het irritantquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien heeft deze jongeman wel een geperforeerde long gehad.
Of rookt ie.
Of heeft ie een aangeboren afwijking.
Of is ie je vader.
Ja, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:55 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Anders is het bronchitis.
En als-ie in en uit 'darth vadert' dan heeft-ie gewoon astmatische bronchitis. Van alles het slechtste zeg maar.
Succes met je verdere carrière.
Reukorgaan verwijderen is dus de oplossing?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:48 schreef zovty het volgende:
Ik vermoed eigenlijk dat hij TS vindt stinken en dus maar door z'n mond gaat ademen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |