abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75768576
Sinds een maand of 2 staan er op Utrecht centraal 2 van die opgeschoten jochies sp!ts krantjes uit de delen iedere ochtend. Voor die tijd stond er een nette oudere meneer (allochtoon, maar aardig). Nu dus zo'n VMBO-ert die waarschijnlijk via bureau halt daar is terecht gekomen. Afijn je kent ze wel, zo'n petje achterstevoren met veels te veel hippe kleurtjes en maar stoer kijken en denken dat je de shit bent. Hier hoort trouwens ook zeker de uitspraak: ''Wajoooh'' bij!

Goed vanochtend liep ik er weer langs (en ja ik neem dan wel altijd een krantje mee, omlopen voor een leuke sp!ts uitdelert gaat me net weer iets te ver) toen er ineens een vrouwtje in een te kort rokje, met van die spekrandjes net over de zijkant heen, langs. Zegt die ene sp!ts held tegen de ander: ''Wajoooh gast, zij is echt een geschenk uit de hemel''.

Klacht: Sp!tsbaas die zichzelf té stoer voelt en om half 8 's ochtends op de meest kansloze manieren vrouwen probeert te versieren
Alcohol doesn't solve any problems... But then again, neither does milk!
pi_75768659
Ik wil ook die baan!
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_75768663
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef adwin het volgende:
Klacht: Sp!tsbaas die zichzelf té stoer voelt en om half 8 's ochtends op de meest kansloze manieren vrouwen probeert te versieren
Jij denkt er kennelijk anders over, maar een opmerking tegen je maat maken valt in mijn boekje niet onder "proberen te versieren".
pi_75768679
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef 3keernix het volgende:
Ik wil ook die baan!
Gewoon een stapeltje krantjes pakken en voor m gaan staan.
pi_75768742
Ik heb wel respect voor zulke mensen, zo vroeg opstaan voor z'n kut baan
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:24:03 #6
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75768849
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef adwin het volgende:
Sinds een maand of 2 staan er op Utrecht centraal 2 van die opgeschoten jochies sp!ts krantjes uit de delen iedere ochtend. Voor die tijd stond er een nette oudere meneer (allochtoon, maar aardig). Nu dus zo'n VMBO-ert die waarschijnlijk via bureau halt daar is terecht gekomen. Afijn je kent ze wel, zo'n petje achterstevoren met veels te veel hippe kleurtjes en maar stoer kijken en denken dat je de shit bent. Hier hoort trouwens ook zeker de uitspraak: ''Wajoooh'' bij!

Goed vanochtend liep ik er weer langs (en ja ik neem dan wel altijd een krantje mee, omlopen voor een leuke sp!ts uitdelert gaat me net weer iets te ver) toen er ineens een vrouwtje in een te kort rokje, met van die spekrandjes net over de zijkant heen, langs. Zegt die ene sp!ts held tegen de ander: ''Wajoooh gast, zij is echt een geschenk uit de hemel''.

Pleur op naar je GeenStijl kutkneus.

"Oh wow. VMBO'ert! Negert! Wat ben ik grappig met mijn geforceerde foute spelling!"
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_75769078
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef zovty het volgende:

[..]

Jij denkt er kennelijk anders over, maar een opmerking tegen je maat maken valt in mijn boekje niet onder "proberen te versieren".
Aha, en als je het hardop roept met de intentie dat mevrouw omkijkt (wat uiteraard het geval was)?
pi_75769105
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:24 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Pleur op naar je GeenStijl kutkneus.

"Oh wow. VMBO'ert! Negert! Wat ben ik grappig met mijn geforceerde foute spelling!"
Gaat het?
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:31:29 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_75769131
Lekker boeiend. Koop een dagboek.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')