oh bahquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef KabouterKlaphek het volgende:
En toen je uit bed stapte stond je er midden in?
Denken in oplossingen, Biels.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef Biels het volgende:
"Hey Biels, ik ben een beetje brak, en volgens mij heb ik mijn kamer een beetje ondergekotst. Gelukkig heb ik er een deken overheen gegooid."
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Kanker, ik word opgewonden man. Heb je nog zo'n verhaal?
zeker als het nog warm is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Er lopen hier zwervers in de buurt die het voor een tientje wel opruimen.
Yo yo yo niggah yo yo yoquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef Captain_Hero het volgende:
What's up bitches van Fok. Ga eens zitten voor een klacht van je boy Captain Hero.
Gisteravond was het weer zover, Captain Hero en zijn homies waren uitgenodigd voor een party met een aanzienlijk aantal buitenlandse studentes. Ondanks een stroef begin waarbij 2 homies (Biels en de huisfag) zich als little bitches gedroegen en spoedig de party verlieten had Captain Hero al snel de grootste lol. Jammer genoeg was het bier vrij vroeg op en moest ik dus andere alcoholistische versnaperingen nuttigen, mixed drinks dus. Voordat je denkt Captain Hero is een bitch en drink baco's, ik mixte champagne, port en wodka. Na enkele uren de buitenlandse studentes vermaakt te hebben met mijn epische one-liners als "Sprechen sie sexy?" en "Women, how about you stop hating and show me some loving?" besloot ik naar huis te gaan om te gaan slapen. Eenmaal op mijn kamer aangekomen brak de pleuris uit want mijn maag zei tegen mij: "Fuck dit, ik ga deze shit niet voor je bewaren!" en besloot mijn maag zijn inhoud te lozen en een mooie vloerpizza te maken midden in mijn kamer. Mijn eerste reactie was natuurlijk dat ik mijn eten beter moest kauwen want er lagen nogal wat hele sperziebonen tussen de drank en andere drab. Anyways, ik werd dus net wakker met een vloerpizza naast mijn bed en in plaats van die op te ruimen ging ik maar een topic openen.
Peace out.
Hoi.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef Captain_Hero het volgende:
epische one-liners als "Sprechen sie sexy?" en "Women, how about you stop hating and show me some loving?"
gaan jullie nou samen geilpompen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:06 schreef Unity het volgende:
[..]
Hoi.
Jij bent mijn nieuwe fok-held.
Held!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:35 schreef Captain_Hero het volgende:
Biels kwam met het idee om deze pile of awesome op het kussen van de huisfag te deponeren, maar 2 seconden denkwerk later bleek het toch niet zo'n strak plan.Sperziebonen-gehaktschotel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |