abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:56:11 #1
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_75765192
Ik werk sinds een paar maanden op de administratie afdeling van een groot bedrijf. Ik vind het hier altijd erg leuk op mijn eigen afdeling.. De stoere jongens van de verkoop mogen er ook wel zijn trouwens

Sinds een paar dagen is het uit met mijn vriend, ik zag het dus niet meer echt zitten en was toe aan wat afleiding. Dus ging ik vandaag eens bij de jongens van de verkoop zitten om te kijken of ik daar nog iets kon scoren Ik had net een leuk gesprek met Michiel. Normaliter is het een rustige jongen, maar ik heb het gevoel dat hij heel ruig kan zijn in bed. Ik stond net op het punt te vragen, of Michiel een keertje gezellig bij mij een film wilde kijken, word ik onderbroken door een ''nerd''. Hij moest wel van de ICT-afdeling komen, aan zijn uiterlijk en sociale vaardigheden was dat duidelijk te merken. Ineens begon hij over mijn ex, ik ken deze jongen helemaal niet! Hoe weet hij dat nou, ik werd zelfs een beetje bang van hem Ik sloeg helemaal dicht en wist niet meer wat ik moest zeggen, in mijn ogen zag ik Michiel weglopen Dus mijn enige kans op een lekkere date was dus helemaal de grond in getrapt door deze persoon. Ik heb maar geantwoord met ''Nee, denk het niet''.

Klacht: Nerds die je onderbreken op cruciale momenten
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
pi_75765216
kutlemming
Niet terugplaatsen @admin
pi_75765252
Lemming. Tevens: Hoerrr.
pi_75765259
Wat is een lemming?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 december 2009 @ 12:58:36 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75765286
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')