Krijg je die fles wel open?quote:
Hier wel hoorquote:
Je weet het te vinden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat er een kans is dat ik dan ook echt toevallig in de buurt ben he
Kerel, er zat amper meer wat in dat krat na afgelopen keerquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je hebt al die biertjes vanochtend opgezopen?
Jaquote:
ohquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kerel, er zat amper meer wat in dat krat na afgelopen keer
Hier anders prima.quote:
Ja maar.... Nou hoorquote:
Jouw schuld jaquote:
quote:
Mooie zinquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kerel, er zat amper meer wat in dat krat na afgelopen keer
Ik durf nietquote:
Inderdaad.quote:
Mietjequote:
Niemand noemt mij een mietje!!quote:
Ik moest 'm 3x lezenquote:
Tot maandag danquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand noemt mij een mietje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Vergeet het bier nietquote:
Mietje!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand noemt mij een mietje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Geeft niets, Purmerenders snappen waarover het gaatquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot maandag danDat gaat ben ik bang niet lukken vanwege auto. maar zodra die het doet kom ik naar purmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Mietje!18 januari ben ik in rotterdam, kijken of je dan ook mietje tegen me zal zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zie je wel, mietjequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat ben ik bang niet lukken vanwege auto. maar zodra die het doet kom ik naar purm![]()
Ik voel me buitengesloten nuquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geeft niets, Purmerenders snappen waarover het gaat
Hou ze warmquote:
Je snapt nu toch ook wat ik zei?quote:
En, gewonnen?quote:
per 1 feb zit ik weer op schoolquote:
Tof.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:32 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
per 1 feb zit ik weer op schoolvoor een jaar (1 dagdeel school + minimaal 15 uur stage lopen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tof.bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
Ik ben er nog hoor! En ik verklaar het laposeizoen voor geopend, dan vliegen de posts je om de oren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |