Had. Is van onze zanger, en die heeft hem weer terug. Enige wat ik hier heb is een DOD Grunge, met kuren, een MXR phase90, Blue Box en een kapotte Boss Chorus.quote:Op zondag 20 december 2009 11:56 schreef TeleluvR het volgende:
Oh, verkeerd gelezen. Heb je niet nog een DS-1 ofzo liggen?
Ik denk er even over naquote:
Dean, goeie gozer, kerst... denk niet te lang!quote:
Zou niet weten waarom nietquote:Op zondag 20 december 2009 12:42 schreef TeleluvR het volgende:
Mooi!
Heb jij een mogelijkheid om de pickups te versturen, ondanks de sneeuw? Uiteraard tegen vergoeding!
buiten spelen met de auto is leuk... handrem bochtjesquote:Op zondag 20 december 2009 12:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Whoooeeeiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net lekker buiten gespeeld zowel met als zonder auto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hendig sjieke slipsquote:Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
buiten spelen met de auto is leuk... handrem bochtjes
net ook nog gedaanquote:Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen zin om mijn auto uit te graven, gelukkig heb ik vakantiequote:
Wrijf het er maar inquote:Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Doen we ook soms, gewoon een top40 punk cover voor de lol gewoon omdat het kan en het zo in elkaar zitquote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef GoodGawd het volgende:
Ikkwam dit tegen:
Toen bedacht ik me, eigenlijk wel goed nummer en je kan er wat leuks van maken als je met een band wilt coveren.
Toen zocht ik naar covers, zag ik dit:
Kijk dat ze er geen zak van kunnen staat als een paal boven water, maar het idee is goed. Vooral die grunt in het begint (of wat het ook mag zijn), naarmate het nr vordert wordt het wel wat minder.
Wij doen niks andersquote:Op zondag 20 december 2009 20:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doen we ook soms, gewoon een top40 punk cover voor de lol gewoon omdat het kan en het zo in elkaar zit
Ik las eerst "harem bochtjes" en dacht "nniiiice!quote:Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Weet ikquote:
Ik ook.quote:
Ohja, dat mag wel evenquote:Op maandag 21 december 2009 00:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb trouwens nog ergens een MT2 liggen, zal ik die donderdag voor je meenemen? Kun je kijken of dat wat voor je is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |