Het zal je maar gezegd worden:quote:Op maandag 21 december 2009 22:53 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens mij vriendin lijk ik wel op hem....
Iemand vroeg eens aan me waarom ik die week "weer" naar de tandarts ging. Ik zei "ik zing al als Shane MacGowan, ik hoef niet op hem te gaan lijken"quote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het zal je maar gezegd worden:
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, je zal maar met Shane Mcgowan worden vergeleken.
Hoewel die er flink op vooruit is gegaan de laatste tijd
Het zijn ook niet mijn woorden..quote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt eraan welke stijl je een beetje wil spelen, noem eens wat namen van bands/artiestenquote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef Dropdown het volgende:
Morgen mijn Yamaha PA012 + Roland Cube 15X halen, Iemand nog tips voor nummers waar ik mee kan beginnen? (Is eerste keer dat ik een gitaar heb, kan ook geen noten spelen
Master Of Puppets.quote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef Dropdown het volgende:
Morgen mijn Yamaha PA012 + Roland Cube 15X halen, Iemand nog tips voor nummers waar ik mee kan beginnen? (Is eerste keer dat ik een gitaar heb, kan ook geen noten spelen
quote:Op maandag 21 december 2009 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan welke stijl je een beetje wil spelen, noem eens wat namen van bands/artiesten
Blink 182 - All the small thingsquote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Dropdown het volgende:
[..]Helemaal vergeten
Green Day, Blink 182, Fall Out Boy, Billy Talent, Queen en ACDC. (Dus beetje 80's 90's rock die laatsten).
Dus eigenlijk nogal verspreid
Begin dan met ac/dc dan leer je strak spelen b.v whole lot of rosiequote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef Dropdown het volgende:
[..]Helemaal vergeten
Green Day, Blink 182, Fall Out Boy, Billy Talent, Queen en ACDC. (Dus beetje 80's 90's rock die laatsten).
Dus eigenlijk nogal verspreid
Okquote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Blink 182 - All the small things
Greenday - Holiday/American Idiot
zijn goed te doen
Zelfs ik kan hem. Dus.quote:
Zit zo te kijken en is inderdaad veel van hetzelfde in dat hele nummerquote:
Ik houd je op de hoogtequote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef TeleluvR het volgende:
Damn, pokkeweer. Ik wil snel een keer langs de Groove Factory...
Er is niks mis met Yamaha hoorquote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Quantie het volgende:
Drop, kun je al tabs lezen?
EN als ik jou was zo ik geen Yamaha nemen, maar dan een Fender of een Epiphone en als je echt geld hebt een Gibson. Ikzelf vind dat als je een beginnersgitaar koopt, dat het gelijk niet zo'n C-merk moet zijn.
Neem dan beter een B-merk en als je geld hebt kkun je gelijk voor een A-merk gaan, heb je er heel lang wat aan
Nee, het waren allemaal geruchten. Ik vind het zooo jammer dat John Frusciante gewoon er uit is.quote:
Niks mis met die yamaha als beginnersgitaar, genoeg gitaar voor je geld krijg jequote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Quantie het volgende:
EN als ik jou was zo ik geen Yamaha nemen, maar dan een Fender of een Epiphone en als je echt geld hebt een Gibson. Ikzelf vind dat als je een beginnersgitaar koopt, dat het gelijk niet zo'n C-merk moet zijn.
Neem dan beter een B-merk en als je geld hebt kkun je gelijk voor een A-merk gaan, heb je er heel lang wat aan
Maar dan neem jij gelijk een van z'n lelijkste foto's.quote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yamaha een C-merk noemenquote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef Quantie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |