Download link:quote:Ja, dit is Mc Martin oké luister.
A tjuuuw ik ben Mc Martin kom van de straat met me matties sta ik altijd paraat.
Dit is 015 wat ben jij een lekker wijf. Ik schrijf dit lied ik hoop dat het meisje wat in me ziet.
Ik ga nu rappen ik zal niet opscheppen. 015 daar kom ik vandaan uit Terneuzen wie zijn die kneuzen hier ben ik thuis daar is alles pluis. Ik lig in me bed de wekker heel vroeg gezet iedereen die op Mc Martin let die heeft dan ook dolle pret. heej lekker ding mag ik even met je hand over je dij want je bent mooi je bent lekker. Al die rappers praten over dat gemekker ik kan niet zonder jou want dan ben ik helemaal lauw. Alles is anders waar ben ik in terecht gekomen dat meisje is al de hele nacht aan het dromen. Ooit Ben ik weg weg met je haters weg met de praters weg met die motherfuckers. Dus hou je bek want ik rap ik heb schijt aan de rest die mij hebben gepest. Ik blijf gewoon door gaan dus blijf maar staan. Wat wil je doen jullie zijn gewoon een motherfucking oen. Ik blijf gewoon door gaan tot het eind ja klaar voor de strijd. 015 daar kom ik vandaan uit Terneuzen uit Terneuzen. 015 daar kom ik vandaan uit Terneuzen uit Terneuzen. 015 daar kom ik vandaan uit Terneuzen wie zijn die kneuzen ze zijn gewoon een motherfucking oen dus wat willen ze doen. 015 daar kom ik vandaan uit Terneuzen wie zijn die kneuzen. 015 daar kom ik vandaan uit Terneuzen uit Terneuzen wie zijn die kneuzen wat willen ze doen ze zijn gewoon een motherfucking oen.
Voor altijd man. 015 daar kom ik vandaan uit Terneuzen.
Ja
015
Terneuzen voor altijd Terneuzen in the house
Mc Martin voor altijd terug in the house
Ja, oké ja 015 daar kom ik vandaan uit Terneuzen uit Terneuzen wie zijn die kneuzen ze zijn een motherfucking oen dus wat willen ze doen 015 daar kom ik vandaan uit Terneuzen uit Terneuzen 015 daar kom ik vandaan uit Terneuzen tjuuuw!
Het voorzetsel motherfucking maakt van oen een heel sterk scheldwoordquote:Wat wil je doen jullie zijn gewoon een motherfucking oen
Vaak pas wanneer het te laat is, voor je het weet heeft hij met z'n homies een bank overvallen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:17 schreef Annnet het volgende:
Kan hij afgevoerd worden?
hij is opgesloten igg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:22 schreef Yogurth het volgende:
De wet zegt dat je officiel iemand mag opsluiten die een gevaar voorzichzelf en anderen is..
Nou dit lijkt me wel zo' n geval niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
idd skemooo jwtzquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:30 schreef TWP het volgende:
015 is Delft verdomme, niet TerneuzenFlikker op Martin.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:30 schreef TWP het volgende:
015 is Delft verdomme, niet TerneuzenFlikker op Martin.
haha ninja edit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik kwam er niet optijd achter dat ik de legendarische gangstarappergroep Scheme was vergetenquote:
APquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Je weet zelf, ik ben geen 11. Ik ben 20 jaar oud.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |