Positief denken!quote:
Goed he!quote:
Lekker, maar toch mis ik er 1tjequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:46 schreef NBT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie hebben keus
Ej, we hebben nog geen nootjes gepakt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef NBT het volgende:
Bahhhhhh![]()
gheghe.. eet smakelijk!! sorry dat ik hem vergeten ben!
Nee ook nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef NBT het volgende:
[..]
dan moet je hem niet fullscreen zettenmaar 99%
Testen? Het is vrijdag, pak een biertje met ons mee gek!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee ook niet(zit hier ook te testen
)
Die dude gaat gewoon, terwijl alles up and running is, verplaatsen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
Echt jongens.
laatste half uur TE HARD gewerkt.
1: Netwerkbeheerder vond leuk om op de servers te verplaatsen, complete uitval netwerk
2: belt die klant op: jah kun je niet alle lijstjes van de users (56) in 1 document plaatsen.
Ik: Geen probleem. Voor 17:00 ?
Klant: Nee voor 16:00
ik: Ok hang ik nu op en begin ik gelijk.
maar is allemaal gelukt
sorry,quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die dude gaat gewoon, terwijl alles up and running is, verplaatsen?
*proest*
Dat meen je toch niet serieus hoop ik?
Dat doe je toch nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry,
maar dat meen ik wel
ze zijn bezig met updaten van de hoofdservers waar de servers opdraaien.
Dus jah gelukkig op storing kunnen roepen. \
Maar teamleidster kon er mee lachen, maar denk dat die gast een zwaar gesprek gaat krijgen haha
Zo instellen:quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee ook niet(zit hier ook te testen
)
hmm ziet er niet uit als onze citrixquote:
welke citrix hebben jullie dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm ziet er niet uit als onze citrix
Lekker hoor, maar je hebt iig vakantie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
zo inmiddels thuis, vakantie, en zonder kerstpakket![]()
* WhiteLightning trekt een fles wiskey tevoorschijn
"gangstah" ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |