Ja hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik die auto mooi vindquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij wilde nog een keer een biertje komen doen?![]()
Snelle 4 wheel drive rallybakken zijn het![]()
die is echt dope sjopquote:
Moeilijk ouwe!quote:
Nee? Zie hier, je Evo!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik die auto mooi vind![]()
Doe dan maar een Mitsubishi Lancer EvoDat ziet er allemaal niet zo uit als een veredelde carnavals wagen
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
PROEST, Foutje vanuit servicedesk
gebruiker vraagt 2de beeldscherm ana. wij doen behandelen, plaatsen scherm en gaan weer.
klant belt op: jah 2de scherm hoe krijg ik daar programma's op?
ik: slepen en anders knopje naar links.
gebruiker: a dat werkt niet ...
ik: ehm wat is uw pc nummer?
klant: Die en die.
ik: ehm, u gebruikt citrix toch?
klant: Jah klopt
ik: O ok .....
Citrix ondersteund niet 2 beeldschermen hahaha.
je kan je citrix icon duplicaten dan kan je hem 2 x openen.. open je de ene progamma's in de ene sessie die zet je links en de andere progamma's in de andere sessie, die zet je rechtsquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
PROEST, Foutje vanuit servicedesk
gebruiker vraagt 2de beeldscherm ana. wij doen behandelen, plaatsen scherm en gaan weer.
klant belt op: jah 2de scherm hoe krijg ik daar programma's op?
ik: slepen en anders knopje naar links.
gebruiker: a dat werkt niet ...
ik: ehm wat is uw pc nummer?
klant: Die en die.
ik: ehm, u gebruikt citrix toch?
klant: Jah klopt
ik: O ok .....
Citrix ondersteund niet 2 beeldschermen hahaha.
je kan geen 1 programma verslepen naar 2de scherm, wel het "hoofdvenster" waar de applicaties staan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Je kan sommige programma's alleen niet verslepen naar je 2e scherm
ehm nee, want hij zet de applicaties automatisch op het scherm wat voor windows je 1ste scherm isquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:59 schreef NBT het volgende:
[..]
je kan je citrix icon duplicaten dan kan je hem 2 x openen.. open je de ene progamma's in de ene sessie die zet je links en de andere progamma's in de andere sessie, die zet je rechts
dus ja... in priciepe kan het wel
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax - Juve...
psv ook zwaarquote:
Twente krijgt het ook niet makkelijkquote:
Ik wilde het net voor je navragen bij onze citrix goeroe, maar die blijkt sinds gisteren al weekend te hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je kan geen 1 programma verslepen naar 2de scherm, wel het "hoofdvenster" waar de applicaties staan.
[..]
ehm nee, want hij zet de applicaties automatisch op het scherm wat voor windows je 1ste scherm is
dan moet je hem niet fullscreen zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je kan geen 1 programma verslepen naar 2de scherm, wel het "hoofdvenster" waar de applicaties staan.
[..]
ehm nee, want hij zet de applicaties automatisch op het scherm wat voor windows je 1ste scherm is
Jol had gisteren geen B elftal (ala 010) moeten opstellenquote:
of ultramon downloaden en dan naar je 2e scherm zetten...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef NBT het volgende:
[..]
dan moet je hem niet fullscreen zettenmaar 99%
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik krijg het ook niet makkelijk
Eerst moet ik Smokez moeder bezwangeren,
Crazy-M plompzakken....
Daarna nog even langs de buurt-pijp-hoer,
het sleutelgat swaffelen (sleutels kennen ze hier niet),
weekend-kringruk-tournooi even winnen... druk druk druk
* NBT pakt de grootstequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, biertje?
[ afbeelding ]
* stuurhierdiespamheen pakt glas af... en geeft een nieuw glas!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT pakt de grootste
(als het geen grolsch is althans)
ja maar die is alhalf leeg! Wil ik wel een volle..quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:20 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen pakt glas af... en geeft een nieuw glas!
[ afbeelding ]
Enjoy!
Zeg nooit nooit!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:13 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jol had gisteren geen B elftal (ala 010) moeten opstellen
Maarja, wie weet!
Goed bezig Droxz!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, biertje?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |