jahquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef NBT het volgende:
LOOOOOOOOOOOL jullie werken ook met topdesk
das van mijn bedrijf afkomstigquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef NBT het volgende:
LOOOOOOOOOOOL jullie werken ook met topdesk
Is dat niet gewoon het verschil tussen webbased en inloggen via de ICA client?quote:
hiers is Citrix als ware webbased geen programma. echt draait ergens en thats it. programmas worden op citrix aangeboden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het verschil tussen webbased en inloggen via de ICA client?![]()
(geen moer weten doet over citrix)
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
heb btw maar de klavots verborgen in mijn geblondeerde pluizige aarsje
ja maar volgens mij heeft hij wel gelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hiers is Citrix als ware webbased geen programma. echt draait ergens en thats it. programmas worden op citrix aangeboden.
jah, mn teamleidster kwam er bijna achter, wou hem al meenemen naar haar kantoorquote:
Ik vind het prima, ik heb weeeeeeeeeeeekend!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hiers is Citrix als ware webbased geen programma. echt draait ergens en thats it. programmas worden op citrix aangeboden.
jah maar van buiten domein kunnen ze alleen zo inloggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:25 schreef NBT het volgende:
[..]
ja maar volgens mij heeft hij wel gelijk
Oke nee dan kun je deze instelling niet toepassen.............quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar van buiten domein kunnen ze alleen zo inloggen
* Crazy-M ook niet veel van citrix doet weten
Dat is logisch, ik ga er niet van uit dat jij thuis een ICA client op je pc hebt draaienquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar van buiten domein kunnen ze alleen zo inloggen
* Crazy-M ook niet veel van citrix doet weten
Fijn weekend!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is logisch, ik ga er niet van uit dat jij thuis een ICA client op je pc hebt draaien
Ben nu echt weg!
aah okquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Oke nee dan kun je deze instelling niet toepassen.............
fijn weekendquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is logisch, ik ga er niet van uit dat jij thuis een ICA client op je pc hebt draaien
Ben nu echt weg!
niet zo eng doen jijquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:30 schreef NBT het volgende:
Nou........ nog 30 minuten hard werken...![]()
oke 30 minuten fokken danquote:
Dat klinkt beterquote:
Fijn weekendquote:
Thnnxxxxxxxquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
En ook ik ga maar is iedereen ee nfijn weekend wensen.
heb er genoeg van![]()
NBT: Fijn weekend en fijne kerstborrel+ Succes met je vriend
sorry!!!quote:
Lekker hoor, heb alle papieren van mijn huis (offerte ed.) in mijn tas.quote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gooit NBT in de sneeuw
DROXZ, Alels goed ?
Nice manquote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb alle papieren van mijn huis (offerte ed.) in mijn tas.
Vanmiddag even tekenen en langs de bank brengen
alweer 2 nieuwe ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |