jahquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef NBT het volgende:
LOOOOOOOOOOOL jullie werken ook met topdesk
das van mijn bedrijf afkomstigquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef NBT het volgende:
LOOOOOOOOOOOL jullie werken ook met topdesk
Is dat niet gewoon het verschil tussen webbased en inloggen via de ICA client?quote:
hiers is Citrix als ware webbased geen programma. echt draait ergens en thats it. programmas worden op citrix aangeboden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het verschil tussen webbased en inloggen via de ICA client?![]()
(geen moer weten doet over citrix)
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
heb btw maar de klavots verborgen in mijn geblondeerde pluizige aarsje
ja maar volgens mij heeft hij wel gelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hiers is Citrix als ware webbased geen programma. echt draait ergens en thats it. programmas worden op citrix aangeboden.
jah, mn teamleidster kwam er bijna achter, wou hem al meenemen naar haar kantoorquote:
Ik vind het prima, ik heb weeeeeeeeeeeekend!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hiers is Citrix als ware webbased geen programma. echt draait ergens en thats it. programmas worden op citrix aangeboden.
jah maar van buiten domein kunnen ze alleen zo inloggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:25 schreef NBT het volgende:
[..]
ja maar volgens mij heeft hij wel gelijk
Oke nee dan kun je deze instelling niet toepassen.............quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar van buiten domein kunnen ze alleen zo inloggen
* Crazy-M ook niet veel van citrix doet weten
Dat is logisch, ik ga er niet van uit dat jij thuis een ICA client op je pc hebt draaienquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar van buiten domein kunnen ze alleen zo inloggen
* Crazy-M ook niet veel van citrix doet weten
Fijn weekend!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is logisch, ik ga er niet van uit dat jij thuis een ICA client op je pc hebt draaien
Ben nu echt weg!
aah okquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Oke nee dan kun je deze instelling niet toepassen.............
fijn weekendquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is logisch, ik ga er niet van uit dat jij thuis een ICA client op je pc hebt draaien
Ben nu echt weg!
niet zo eng doen jijquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:30 schreef NBT het volgende:
Nou........ nog 30 minuten hard werken...![]()
oke 30 minuten fokken danquote:
Dat klinkt beterquote:
Fijn weekendquote:
Thnnxxxxxxxquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
En ook ik ga maar is iedereen ee nfijn weekend wensen.
heb er genoeg van![]()
NBT: Fijn weekend en fijne kerstborrel+ Succes met je vriend
sorry!!!quote:
Lekker hoor, heb alle papieren van mijn huis (offerte ed.) in mijn tas.quote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gooit NBT in de sneeuw
DROXZ, Alels goed ?
Nice manquote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb alle papieren van mijn huis (offerte ed.) in mijn tas.
Vanmiddag even tekenen en langs de bank brengen
alweer 2 nieuwe ?quote:
en waarom zien wij ze niet ....quote:
Ik heb hier net ook 2 foto's gemaakt vanuit het raam,quote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nice man
heb ff 2 fotos hier gemaakt, zo is uploade
haha, hier weer een auto vast met opdraaien parkeerplaats hahaquote:Op maandag 21 december 2009 10:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb hier net ook 2 foto's gemaakt vanuit het raam,
jammer dat ik ze niet ff kan uppen
Zkr nice!
Ben blij als al dat papierwerk voorbij is man!
gewoon 1 of 2 danquote:Op maandag 21 december 2009 10:10 schreef NBT het volgende:
ik ga ze niet alle 200 uploaden haha... weet niet eens of ik ze wel ga uploaden haal me maar over...
weinig sneeuw hahahaquote:
hahahaha, sommige mensen .... hahhaahaquote:Op maandag 21 december 2009 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, hier weer een auto vast met opdraaien parkeerplaats haha
Sjo, Crazy-M, spring d'r bovenop!quote:
Halve sixpack!quote:
Ik heb met je te doen *geeft box*quote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef tripack het volgende:
wat een pokke drukte op de weg
kwam pas om 10:00 binnen
Dat betekend dat ik om half 4 weg mag
naja als het gaat ijzelen, mag/moet ik eerder weg van de mensen hier
jah relaxed aan gedaanquote:Op maandag 21 december 2009 10:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Halve sixpack!![]()
Mogguh jongen, lekker weekend gehad?
had de zon op me bekquote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sjo, Crazy-M, spring d'r bovenop!
p.s
Kijk je altijd zo "boos"?
weinig sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de autos (netjes geparkeerd)
Dit is na een rit hequote:Op maandag 21 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
[..]
weinig sneeuwwacht ik maar hier foto van de auto's
Vooral lekker in de sneeuw geweest, nog cado's gekocht voor kerst.. papieren voor mijn huis ontvangen (offerte).quote:Op maandag 21 december 2009 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jah relaxed aan gedaanen gister nog wezen glibberen met de auto
![]()
en jouw weekend dan?
kom jij wel op je werk memt het OV?
Als ik jou een plaatje MMS, kan jij die uppen?quote:Op maandag 21 december 2009 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
En hier moet elke auto op zien te komen
jah moet je wel naar ander nummer mmsenquote:Op maandag 21 december 2009 10:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Als ik jou een plaatje MMS, kan jij die uppen?
nog niet gezien hahaquote:
Dat mocht je niet zeggen dat ...quote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sjo, Crazy-M, spring d'r bovenop!
Waar is de rest?quote:
Stuur maar wat hierheen, hier ligt de helftquote:Op maandag 21 december 2009 10:44 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme, ik ben die pokkesneeuw al beu
50 centimeter. Een wandeling naar de metro hier is normaal een minuut ofzovanmorgen 10. Vanavond even met een vlammenwerper over dat plein heen baggeren hier
Goedemorgen!
Sturen? nee..ik blaas het allemaal tot snot die takkezooiquote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Stuur maar wat hierheen, hier ligt de helft
zelfde als hier dusquote:
Kom maar op zou ik zeggenquote:
* stuurhierdiespamheen pakt zijn boot... ga je mee?quote:Op maandag 21 december 2009 10:44 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme, ik ben die pokkesneeuw al beu
50 centimeter. Een wandeling naar de metro hier is normaal een minuut ofzovanmorgen 10. Vanavond even met een vlammenwerper over dat plein heen baggeren hier
Goedemorgen!
Cool man! Hier ook veel sneeuw, maar dat wat jij daar hebt.... halen we hier niet heur!quote:
Hell yeah!quote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen pakt zijn boot... ga je mee?
[ afbeelding ]
Wees blij, ik las al dat het hele OV eruit lag daarzo?quote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Cool man! Hier ook veel sneeuw, maar dat wat jij daar hebt.... halen we hier niet heur!
Zo goed als... Gelukkig vanochtend met collega mee.quote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wees blij, ik las al dat het hele OV eruit lag daarzo?![]()
Dit is leuk voor een dag ofzo, beetje debiel doen en sneeuwballen gooien, maar boodschappen doen bijvoorbeeld of ergens naartoe gaan zit er echt niet in.. ik ben het echt al beu
weet niet hahaquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef NBT het volgende:
help!!!! kan ik bij primera sdkaartjes kopen?of da?
KLIKquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef NBT het volgende:
help!!!! kan ik bij primera sdkaartjes kopen?of da?
whehehequote:
euj warme chocomelkquote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef ch0c0mel het volgende:
Moggel iedereen![]()
Iemand hier enig idee wat de naam is van een comic die over een groep gaat (Wizard, Warrior etc.)? Verveel me namelijk de tering hier op stage
X-Men?quote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef ch0c0mel het volgende:
Moggel iedereen![]()
Iemand hier enig idee wat de naam is van een comic die over een groep gaat (Wizard, Warrior etc.)? Verveel me namelijk de tering hier op stage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |