Waar is de rest?quote:
Stuur maar wat hierheen, hier ligt de helftquote:Op maandag 21 december 2009 10:44 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme, ik ben die pokkesneeuw al beu
50 centimeter. Een wandeling naar de metro hier is normaal een minuut ofzovanmorgen 10. Vanavond even met een vlammenwerper over dat plein heen baggeren hier
Goedemorgen!
Sturen? nee..ik blaas het allemaal tot snot die takkezooiquote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Stuur maar wat hierheen, hier ligt de helft
zelfde als hier dusquote:
Kom maar op zou ik zeggenquote:
* stuurhierdiespamheen pakt zijn boot... ga je mee?quote:Op maandag 21 december 2009 10:44 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme, ik ben die pokkesneeuw al beu
50 centimeter. Een wandeling naar de metro hier is normaal een minuut ofzovanmorgen 10. Vanavond even met een vlammenwerper over dat plein heen baggeren hier
Goedemorgen!
Cool man! Hier ook veel sneeuw, maar dat wat jij daar hebt.... halen we hier niet heur!quote:
Hell yeah!quote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen pakt zijn boot... ga je mee?
[ afbeelding ]
Wees blij, ik las al dat het hele OV eruit lag daarzo?quote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Cool man! Hier ook veel sneeuw, maar dat wat jij daar hebt.... halen we hier niet heur!
Zo goed als... Gelukkig vanochtend met collega mee.quote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wees blij, ik las al dat het hele OV eruit lag daarzo?![]()
Dit is leuk voor een dag ofzo, beetje debiel doen en sneeuwballen gooien, maar boodschappen doen bijvoorbeeld of ergens naartoe gaan zit er echt niet in.. ik ben het echt al beu
weet niet hahaquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef NBT het volgende:
help!!!! kan ik bij primera sdkaartjes kopen?of da?
KLIKquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef NBT het volgende:
help!!!! kan ik bij primera sdkaartjes kopen?of da?
whehehequote:
euj warme chocomelkquote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef ch0c0mel het volgende:
Moggel iedereen![]()
Iemand hier enig idee wat de naam is van een comic die over een groep gaat (Wizard, Warrior etc.)? Verveel me namelijk de tering hier op stage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |