en waarom zien wij ze niet ....quote:
Ik heb hier net ook 2 foto's gemaakt vanuit het raam,quote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nice man
heb ff 2 fotos hier gemaakt, zo is uploade
haha, hier weer een auto vast met opdraaien parkeerplaats hahaquote:Op maandag 21 december 2009 10:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb hier net ook 2 foto's gemaakt vanuit het raam,
jammer dat ik ze niet ff kan uppen
Zkr nice!
Ben blij als al dat papierwerk voorbij is man!
gewoon 1 of 2 danquote:Op maandag 21 december 2009 10:10 schreef NBT het volgende:
ik ga ze niet alle 200 uploaden haha... weet niet eens of ik ze wel ga uploaden haal me maar over...
weinig sneeuw hahahaquote:
hahahaha, sommige mensen .... hahhaahaquote:Op maandag 21 december 2009 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, hier weer een auto vast met opdraaien parkeerplaats haha
Sjo, Crazy-M, spring d'r bovenop!quote:
Halve sixpack!quote:
Ik heb met je te doen *geeft box*quote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef tripack het volgende:
wat een pokke drukte op de weg
kwam pas om 10:00 binnen
Dat betekend dat ik om half 4 weg mag
naja als het gaat ijzelen, mag/moet ik eerder weg van de mensen hier
jah relaxed aan gedaanquote:Op maandag 21 december 2009 10:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Halve sixpack!![]()
Mogguh jongen, lekker weekend gehad?
had de zon op me bekquote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sjo, Crazy-M, spring d'r bovenop!
p.s
Kijk je altijd zo "boos"?
weinig sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de autos (netjes geparkeerd)
Dit is na een rit hequote:Op maandag 21 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
[..]
weinig sneeuwwacht ik maar hier foto van de auto's
Vooral lekker in de sneeuw geweest, nog cado's gekocht voor kerst.. papieren voor mijn huis ontvangen (offerte).quote:Op maandag 21 december 2009 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jah relaxed aan gedaanen gister nog wezen glibberen met de auto
![]()
en jouw weekend dan?
kom jij wel op je werk memt het OV?
Als ik jou een plaatje MMS, kan jij die uppen?quote:Op maandag 21 december 2009 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
En hier moet elke auto op zien te komen
jah moet je wel naar ander nummer mmsenquote:Op maandag 21 december 2009 10:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Als ik jou een plaatje MMS, kan jij die uppen?
nog niet gezien hahaquote:
Dat mocht je niet zeggen dat ...quote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sjo, Crazy-M, spring d'r bovenop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |