quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
&¤@);//)&@) NS!!!
Al anderhal uur onderweg en ik ben hemelsbreed 10 km van huis.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
&¤@);//)&@) NS!!!
Al anderhal uur onderweg en ik ben hemelsbreed 10 km van huis.
Bijna weekend.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Boehoehoe...het heeft 0,5 graden bevroren en er ligt 3 cm sneeuw...al onze wissels doen het niet meer! Waar de fuck zijn die dingen van gemaakt? Karton? Woest!!!
Ik snap m niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
Half uur bezig geweest om m'n auto van z'n plaats te krijgen.
Buren zullen wel vrolijk zijn.
In z'n 2 koppeling los laten en motor blijft gewoon draaien he.
Ja bleef spinnen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap m niet?
Waarom in zn 2.. waarom blijft de motor draaien, wielen bleven spinnen ofzo?
Had vanmorgen ook last.. laagje sneeuw en ijs had mn deuren dicht gevroren. Dus rukken om die deur te openen.. dan krabben zonder handschoenen, allemaal sneeuw op mn handen, koude klauwen, schelden.
Toen snel binnen in de auto gaan zitten, laatste stukje sneeuw met de ruitenwisser willen verwijderen... gebeurt niks, snel er weer uit om die ruitenwisser los te maken, bijna op mn bek van de gladheid stoot mn knie.
Ga weer zitten.. rij weg, rij achter een auto, ruit word vies.. wil wegsproeien, sproeier onder de sneeuw gebeurt geen hol, schelden, uiteindelijk wat gesmolten sneeuw op mn ruit, ruitenwisser aan..
Wat een gedoe!
Ja onvoorstelbaar hequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Boehoehoe...het heeft 0,5 graden bevroren en er ligt 3 cm sneeuw...al onze wissels doen het niet meer! Waar de fuck zijn die dingen van gemaakt? Karton? Woest!!!
Maar beter dan miezerregen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja bleef spinnen.
Ja die last op die vroege morgen.
Fijn moet morgen 06.00 buiten staan op mijn fiets.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:51 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_vorst__.html?p=6,1
-15
Rug of 4 of 5 denk ik?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Woehoe! Salaris staat er wel al op! Shoppen!![]()
![]()
Ik blijf discreet.quote:
Oh dan zat ik nog aan de lage kantquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik blijf discreet.
Maar het was wel een leuk bedrag. Salaris, eindejaarsuitkering en 4 maanden verrekening van salaris (in october promotie gemaakt, maar salaris wordt pas per 1-1-11 aangepast. Overige maanden zitten er met terugwerkende kracht bij).
Ik heb mijn vakantie en nieuwe matras er in elk geval uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |