En dan heb je mij nog niet eens gezienquote:
Dan zou ik het helemaal niet meer droog houden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dan heb je mij nog niet eens gezien
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zou ik het helemaal niet meer droog houden.
Vind ik welquote:
En da's erg omdatquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Puala het volgende:
Moet je wel meeposten, anders gaan ze mijn account schredderen
Ja, daar gaan we voor!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef Puala het volgende:
ja man, jna gaat respect voor ons hebben.
Of nog...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef Puala het volgende:
Godverdomme, is tie prutser d'r ook weer.
Mag je ook normaal zeggen hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef Puala het volgende:
Godverdomme, is tie prutser d'r ook weer.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Puala het volgende:
Moet je wel meeposten, anders gaan ze mijn account schredderen
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:47 schreef The_Dean het volgende:
Moet die blauwe wel heel even ophoepelen!
Hoi isdatzoquote:
Dat vooral ja. Stelletje zeikerds.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:47 schreef The_Dean het volgende:
Moet die blauwe wel heel even ophoepelen!
quote:
quote:
Isdatzo is dan nog wel cool, maar de restquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Isdatzo is dan nog wel cool, maar de rest
blauw en cool zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef Puala het volgende:
oh man, wat ik me afvraag he. Als wij hier gaan fucken, mag isdatzo dan ingrijpen?
Nee, buiten zijn jurisdictiequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef Puala het volgende:
oh man, wat ik me afvraag he. Als wij hier gaan fucken, mag isdatzo dan ingrijpen?
Heul niet, HOAXquote:
Nja voor een blauwe best cool.quote:
Je maakt me verlegenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan nog kan tie niet tippen aan jou
Heb je hier niks te zeggenquote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je eigen board toe ja
Ja.quote:
quote:
Alsof we bang zijnquote:
Een authoriteitsprobleem. En niet alleen vandaag hoorquote:
Maar nu is iedereen jaloersquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij heeft een pijpbeurt van mij gehad, je weet toch.
Mr. Bigshot met zijn blauwe titelquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alsof dat de bedoeling is. Ik geef gewoon antwoord op de vraag.
Oh man, je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op een pijpbeurt van Puala? Nou, nee.
Maar hoef je toch niet zo publiekelijk te vertellenquote:
Je moest eens weten gastquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op een pijpbeurt van Puala? Nou, nee.
oh, sorryquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar hoef je toch niet zo publiekelijk te vertellen
Ik hou het niet meerquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Liever niet. Ik heb niet zo de behoefte om seks met labiele meisjes te hebben.
Jaja, komt goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef Puala het volgende:
Oh dean, je moet wel betalen voor die beurt he. Anders gaat me pimp zeuren.
Moet je eens proberenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Liever niet. Ik heb niet zo de behoefte om seks met labiele meisjes te hebben.
LABIELquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef Puala het volgende:
[..]
LABIEL
-insolide -kantelij -licht omslaand -veranderlijk -wankelbaar -wankel -onzeker -onvast -onstabiel -onstandvastig -ongestadig -ongelijk van humeur -ongelijkmatig -onevenwichtig -onbestendig -niet zelfstandig -niet stevig -niet standvastig -niet evenwichtig -kantelig -instabiel -glijdend
Labiel als in: emotioneel labiel. Je weet wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef Puala het volgende:
[..]
LABIEL
-insolide -kantelij -licht omslaand -veranderlijk -wankelbaar -wankel -onzeker -onvast -onstabiel -onstandvastig -ongestadig -ongelijk van humeur -ongelijkmatig -onevenwichtig -onbestendig -niet zelfstandig -niet stevig -niet standvastig -niet evenwichtig -kantelig -instabiel -glijdend
Heb al ff met jna gebeld. Was rondje van de zaakquote:
Ik snap het wel hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Labiel als in: emotioneel labiel. Je weet wel.
Oh man, had ik dat geweten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb al ff met jna gebeld. Was rondje van de zaak
Is dat niet met alle vrouwen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Labiel als in: emotioneel labiel. Je weet wel.
Alleen samen met jou, anders niet!quote:
Is goed, over 12 minuten, deal?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alleen samen met jou, anders niet!
Je kan googlenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi.
Nog even ter aanvulling: la·biel bn, bw geestelijk onevenwichtig
Dan?quote:
Jij meent het ook over ons te hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom denk je dat jij invloed hebt op mijn doen en laten?
Ja man, doe dat isquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef The_Dean het volgende:
Oh wacht, krijg net een bericht met betalings info. Ff in orde maken
Oh man, ja zeg. Dat is geilquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom denk je dat jij invloed hebt op mijn doen en laten?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Beter mijn best gedaan, je weet toch. Alles voor je pimp en zijn matties.
Wel speciale korting gekregenquote:
Ja echtquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:06 schreef Puala het volgende:
* Puala shopt jna, je bent ontslagen. STFU.
Ja hoorquote:
*Geeft Puala welkomstbonusquote:
Heb als de sneeuw blijft liggen waarschijnlijk wel vrij, maar weet niet zekerquote:
Ik zou gaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb als de sneeuw blijft liggen waarschijnlijk wel vrij, maar weet niet zeker
Ik ga iig niet weer drie uur die kant op ploeteren om dan meteen weer naar huis te kunnen
Zit wat in dubio...
lol.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:12 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat doe ik denk ik ook maar even. Wel iets eerder dan gisteren... misschien zometeen die kant maar op
Die blauwen zijn sneaky hoor... je weet maar nooitquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:12 schreef Puala het volgende:
[..]
lol.
Zou isdatzo in slaap gevallen zijn?
Vanochtend ruim drie uur over gedaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:12 schreef Puala het volgende:
[..]
lol.
Ja, dat wel, maar je kan het wel zien tochquote:
Nee man, allemaal zwartquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar je kan het wel zien toch
Once you go black...quote:
Dat kennen ze hier nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Once you go black...
Geen straatlantaarn in de buurt?
Tot morgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:15 schreef Puala het volgende:
Maar ik duik mijn bed in met een goed boek. Zie jullie morgen wel weer
Hey daar woon ik ook! Buurvrouw?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kennen ze hier nietMiddle of no where hier joh.
Nopequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:12 schreef Puala het volgende:
[..]
lol.
Bring it on!quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:19 schreef Puala het volgende:
Nog iets meer als 150 posts voor deze vol is, doen we ff, niet dan the_Dean?
Gezelligquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nope. Ik had 't koud dus ging ff douchen. En zo even wat eten maken.
Dan kan ik er weer een tijdje tegenaan.
Niet stiekemquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:19 schreef Puala het volgende:
stiekem best geil man, 2 topics volposten zo achter elkaar
Honger!quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nope. Ik had 't koud dus ging ff douchen. En zo even wat eten maken.
Dan kan ik er weer een tijdje tegenaan.
quote:
Gewoon negeren en doorgaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef Puala het volgende:
wil je lekker spammen en baggeren, gaat dat ding zeiken
Met autorijden? Vind ik ook!quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:20 schreef Puala het volgende:
ik vind trouwens die 2 seconden regel best fucked up
quote:
Je hebt gelijk.quote:
In ieder geval een negerquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:22 schreef Puala het volgende:
Hoe veel mensjes zouden er stiekem meelezen?
Nouja, dat is wel dicht erop... maar ben wel wat een bumperkleverquote:
Nobel mens, dat ben jequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:23 schreef Puala het volgende:
oh, nieuwe ontwikkeling. Ik ben tegenwoordig de pimp van jna, die sucker heeft 't verpest. Had allemaal schulden en smeekte me op z'n knieën om 'm aan te nemen. En je weet toch, ik ben de slechtste niet.
Dat word dokkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, dat is wel dicht erop... maar ben wel wat een bumperklever
Dit ga je niet menenquote:
Neuh, valt meequote:
Pimpquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man. Nu moet ie doekoes maken voor me.
jna GEEN neger?quote:
Ja man, als tie dan beetje money ritselt voor me heb ik zo een pimp account op fok bij elkaar.quote:
Klopt! Tot nu toe alleen waarschuwingen gelukkig!quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Das een geluk bij een ongeluk dan. Is een flinke prent volgens mij.
En dan dit wanbeleid steunen? Niet doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, als tie dan beetje money ritselt voor me heb ik zo een pimp account op fok bij elkaar.
Chill man. Doe mij dat ook is ff.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt! Tot nu toe alleen waarschuwingen gelukkig!
Nu word ie helemaal mooiquote:
NEe man, moet je anders zien. Dan heb je een aandeel d'r in. Dan kan ik glow tenminste ontslaan man. Je weet toch, je moet je zaakjes goed voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dan dit wanbeleid steunen? Niet doen
Moet je vaker met me meequote:
If you can't beat them, join them.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef Puala het volgende:
[..]
NEe man, moet je anders zien. Dan heb je een aandeel d'r in. Dan kan ik glow tenminste ontslaan man. Je weet toch, je moet je zaakjes goed voor elkaar hebben.
Dat zonder twijvel.quote:
Ja man, je weet toch. Alles is kapot te krijgen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them.
Nee, dat is dan jouw aandeel. Leer ik je hoe je zonder boete kan klevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Hossel jij dan ook gelijk de chickies?
Je moest eens wetenquote:
Oke man. Nog voorkeur? Blond, bruin, zwart of rood? Ik stuur jna wel ff op pad dan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat is dan jouw aandeel. Leer ik je hoe je zonder boete kan kleven
Als je maar hard genoeg slaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, je weet toch. Alles is kapot te krijgen.
Doe maar iets, ben voor alles wel in.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke man. Nog voorkeur? Blond, bruin, zwart of rood? Ik stuur jna wel ff op pad dan.
Niet hier!quote:
Ja, maar dan moet je niet zeiken als ze voor je staat en 't niet je type is he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe maar iets, ben voor alles wel in.
Mag ik dan slaan?quote:
Nee hoor. Zal eerder andersom zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je niet zeiken als ze voor je staat en 't niet je type is he.
Eng, met al die mensenquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Je mag met glow alles doen wat je wilt
Nee man, je moet de chickies goed opvoeden. Als ze niet gehoorzamen gewoon hondenketting om. Ze volgen vanzelf man.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor. Zal eerder andersom zijn
En toch heb ik het gevoel dat we bespied wordenquote:
Oe shit!quote:
Wie?quote:
Heeft ook zo zijn charmesquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En toch heb ik het gevoel dat we bespied worden
* Puala lacht gemeenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oe shit!
Braaf! Koest! Af! Lieve jna, LIEVE JNA!
*rent
Ze zeggen het ja, geen ervaring meequote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze zeggen het ja, geen ervaring mee
Ok!quote:
Samen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:33 schreef Puala het volgende:
[..]wat niet is kan nog komen, schatje.
quote:
Dat haal ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja is goed, over 5 minuten bij mij thuis?
Ja joh, relnicht dat 't d'r is. Gaat ie beetje baggeren, krijgt de prutser een banquote:
Andere keer?quote:
Hihiquote:
Snel vol, voordat hij terugkomt!quote:
Alsof hij niet mee zal posten danquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Snel vol, voordat hij terugkomt!
Heeftie daar tijd voor?quote:
quote:
Niet als jij het doetquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, chickies zijn ook in de bios joh. Daar kan tie ook hosselen voor me.
*verstopt snel de handboeienquote:
Ook niet verkeerd!quote:
We zijn er bijna!quote:
Oequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:38 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala pakt de touwen tevoorschijn
Zo even paar uur plat denk ik...quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Het lachen zal je snel vergaan dan hoor
Als je vroeg weg gaat en de wegen zijn beetje begaanbaar ben je wel lekker snel op 't werk ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:39 schreef The_Dean het volgende:
Zit te denken, als ik straks vroeg weg ga, ben ik dan niet té vroeg? Dan is er geen mens en kan ik beter doorrijden...
Wat is dat nou zegquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo even paar uur plat denk ik...
We hebben niet allemaal vakantiequote:
Ik heb geen vakantiequote:
Ja man, ik ook niet meer. Moet allemaal dingen regelen voor mijn eigen huisjequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal vakantie
quote:
Een gevonden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, ik ook niet meer. Moet allemaal dingen regelen voor mijn eigen huisje
Nice!!quote:
En sowieso gefeliciteerd natuurlijk!!quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En sowieso gefeliciteerd natuurlijk!!
Hangt er vanaf wat ik allemaal moet doenquote:
Doe ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:44 schreef The_Dean het volgende:
Wel foto's posten dan hè! Ben benieuwd!
Chickies hosselen en dan lekker avontuurtje met zijn 3-en.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat ik allemaal moet doen
Oh, dat is goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Chickies hosselen en dan lekker avontuurtje met zijn 3-en.
Laat maar zakkenquote:
Ja man, met mij en dat chickie. Wat denk jij, dat jna dat verdient ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:45 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, met jou en dat chicky? Of met jna?
Dan is het helemaal goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, met mij en dat chickie. Wat denk jij, dat jna dat verdient ofzo
quote:
quote:
Oh ja, prima deal lijkt mequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:48 schreef Puala het volgende:
[..]
hij mag met een gozer d'r bij en z'n gehosselde chickie. Hij moet niet zeuren
Ja!quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:48 schreef Puala het volgende:
man, we gaan goed, we kunnen zo nog gaan pitten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |