Nee, TS is een kut puber die vakken vult bij de Jumboquote:
Oh puber....open over 10 jaar nog maar eens zo'n topic dan spreken we je wel weer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:32 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Nee, TS is een kut puber die vakken vult bij de Jumbo
Jij bent niet aardig zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh puber....open over 10 jaar nog maar eens zo'n topic dan spreken we je wel weer.
Je hebt altijd slachtoffers...dit jaar was jij aan de beurt...ik heb mijn portie(gecompliceerde enkelbreuk) al weer en paar jaar achter me liggen. Succes met de reparatie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef NeverEatYellowSnow2 het volgende:
Godverdomme, rij ik stationair in z'n 2 door een bocht omdat t zo glad is, heeft m'n auto schijt aan mij en rijdt al zijnde ingestuurd naar links rechtdoor tegen een stoeprand bij een T-splitsing. En dat onderweg van werk naar huis... Stukje uit me velg
Vast niet, er zijn duizenden mensen die er niet op uit hoeven, of vlak bij hun werk wonen. Als je wel een lange reistijd van/naar je werk hebt en je vind sneeuw toch leuk, dan ben je de enige ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:38 schreef Ghiz het volgende:
SneeuwBen ik de enige die gek is op sneeuw?
Ze moeten daar het gas eens voor een week dicht draaien kijken hoe koud jij het krijgtquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:31 schreef Dropdown het volgende:
En het mooiste van de sneeuw is nog dat Groningen 20cm heeft en daar de stroom is uitgevallen.Wat mooi joh. En maar met je propaganda praatjes iedereen ervan overtuigen dat er niets boven Groningen gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |