abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75990431
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je bent het echt he?
pi_75991018
Eh, ik kan het echt niet laten, maar: het verhaal klopt niet.
Katten begraven hun poep. Dat laten ze niet zomaar op de stoep/in de sneeuw liggen.

Je zegt dat je bewijs hebt van het feit dat de katten dit doen? Post dan maar een foto van een poepende kat in je tuin... mijn centjes staan op honden, niet op katten. Misschien laat die aardige buurman met die keffertjes in de tuin waar je zo gek op lijkt te zijn, zijn honden wel lekker uit in jouw tuin.

Verder: wat Eg_Wel zegt....
pi_75991288
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Katten begraven hun poep. Dat laten ze niet zomaar op de stoep/in de sneeuw liggen.

Je zegt dat je bewijs hebt van het feit dat de katten dit doen? Post dan maar een foto van een poepende kat in je tuin... mijn centjes staan op honden, niet op katten. Misschien laat die aardige buurman met die keffertjes in de tuin waar je zo gek op lijkt te zijn, zijn honden wel lekker uit in jouw tuin.

Ja, mijn kat groef dus altijd mis, je kan graven wat je wil als je eerst een halve cirkel maakt, maar dan gaat het echt niet onder t zand komen

Dat doen veel katten btw..
compact en kleverig.
pi_75992386
op de foto's zie ik toch echt geen graafsporen in de directe omgeving hoor....
Ik denk dat we genept worden, of dat TS zijn arme onschuldige buren al een tijdje terroriseert wegens de poep van een ander.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:01:32 #245
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_75992816
The plot thickens... Kom op TS hoe zit dat met die shit?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2009 @ 23:04:51 #246
230491 Zith
pls tip
pi_75993002
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Ik denk dat we genept worden, of dat TS zijn arme onschuldige buren al een tijdje terroriseert wegens de poep van een ander.
Ik roep al sinds het begin dat het een typische hoax topic is
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 23 december 2009 @ 23:54:03 #247
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75995604
Wie denkt dat dit nepshit is mag anders wel effe komen proeven...
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75996328
quote:
Ja, TS maakt vast tientallen foto's van hondenschijt om ons zo allemaal in de maling te nemen.

pi_75996453
quote:
JIj trekt de wc normaal gesproken ook door niet waar?

Maar stel : Je komt ooit is in een situatie waarbij je met je blote poten in de sneeuw staat , en je moet pissen/plassen/zeiken of hoe je het ook wil noemen (ook voor drol neer leggen bedoel ik hiermee)
Ga jij dan met jij ijskauwe klauwen je kak of zeik ook verbergen ??

Katten en honden doen hun ding in de sneeuw en zijn pleite!!
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_75997633
quote:
fuck man jij bent echt dom.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 06:38:19 #251
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_76003092
TS

Zolang TS zich als een achterlijke klapjosti blijft gedragen vinden de buren het alleen maar prachtig en blijven ze dus doorgaan.
  donderdag 24 december 2009 @ 07:03:04 #252
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_76003156
Nou ik geloof TS wel, en weet ook hoe verkankerd het is om in zo'n tokkie wijk te wonen
alhoewel ik niet zo'n erge overlast als jou heb gehad....

maar als j ehet echt wilt gaan bestrijden hou een logboek bij ( serieus) met tijden, foto's alles

Als je er al aan wilt beginnen is dat de enige 10% kans die je hebt wil er ook echt wat gaan gebeuren via rechtzaak...

maar ik sprak een tijd terug ook mensen die zijn 12 jaar lang geterroriseerd door de buren en die hebben het echt afgelegd... Hij zei toen tegen mij... Verhuis alsjeblieft, want hij was er gewoon geestelijk en lichamelijk kapot van gegaan... en dat is t niet waard om eigenwijs ergens te blijven zitten en dat tuig wint het toch meestal... omdat het heel moeilijk is allemaal kwa bewijzen of instanties die je écht willen helpen....

dus sorry TS.... maar als t zo blijft...... get the fuck out of there
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_76004303
jammer dat je zo'n slechte band heb met de buurtjes.

Bij ons is het altijd een olijke boel.
Ik meot zeggen dat ik wel asociaal ben. Maar buren zijn bang voor mij en weten dat als ze er iets van zeggen ik gelijk mijn vrachtwagen in hun gevel parkeer.

Je kan inderdaad beter verhuizen.
Je trekt namelijk aan het kortste eind.
Representing Gorinchem-Oost,,
"Hier heeft de politie alles onder controle.."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 december 2009 @ 09:44:30 #254
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76004667
quote:
Blijkt hiernaast helemaal niet te staan ingeschreven, maar in een andere gemeente.
Heeft daar een woonruimte die hij onder verhuurt aan ? landgenoten? en verblijft 24/7 bij mij naast
Waarschijnlijk ontvangt ie ook huursubsidie, kwijtscheldingen, zorgtoeslag etc.
Als je dit zeker weet, bel dan eens met de Sociale Recherche (van de Sociale Dienst). Die hebben wel interesse in dergelijke fraude. Wie weet kom je langs die kant van hem af.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 09:55:55 #255
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_76004896
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:25 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
jammer dat je zo'n slechte band heb met de buurtjes.

Bij ons is het altijd een olijke boel.
Ik meot zeggen dat ik wel asociaal ben. Maar buren zijn bang voor mij en weten dat als ze er iets van zeggen ik gelijk mijn vrachtwagen in hun gevel parkeer.

Je kan inderdaad beter verhuizen.
Je trekt namelijk aan het kortste eind.
_!
pi_76005169
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef Flying_Phoenix het volgende:

Mijn tuin lag ook altijd vol met kattenstront van de buren en ik kan je zeggen,...die graven niet hoor. Maar kattenliefhebbers schijnen het nooit te kunnen geloven dat die beesten bij andere voor overlast zorgen, heel raar is dat.

Ik had er zelf ook altijd last van totdat ik zo'n kattenverjager kocht. Nu hebben de buren last van een kat die tegen de muren aanrent....beest wordt helemaal gek. Ik heb nergens meer last van. Opgeruimd staat netjes!
pi_76007114
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien is TS zelf idd het grote probleem Sommige mensen hebben nog nooit van het woord tolerant gehoord.
Als jij zo tolerant bent zoals je nu roept heb je er ook vast geen bezwaar tegen dat ik elke dag bij jou tegen de voordeur aanschijt.
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 11:30:00 #258
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_76007454
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als jij zo tolerant bent zoals je nu roept heb je er ook vast geen bezwaar tegen dat ik elke dag bij jou tegen de voordeur aanschijt.

Je kan ook overdrijven
pi_76007865
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:30 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven
Nee, ik weet wat het is om door buren te worden geterroriseerd, ik weet hoe machteloos je staat als je binnen de kaders van de wet wil blijven, ik weet dat hoe passiever je je opstelt dat de treiteraars steeds een stapje verder gaan om je te provoceren daar ze denken dat je een watje bent, ik weet dat de politie niets doet voordat er daadwerkelijk bloed vloeit, ik weet hoe het voelt om bedreigd te worden (in mijn geval met een stiletto)

Tegen dergelijke lui is er maar één remedie: Geweld.
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 11:48:18 #260
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_76008136
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee, ik weet wat het is om door buren te worden geterroriseerd, ik weet hoe machteloos je staat als je binnen de kaders van de wet wil blijven, ik weet dat hoe passiever je je opstelt dat de treiteraars steeds een stapje verder gaan om je te provoceren daar ze denken dat je een watje bent, ik weet dat de politie niets doet voordat er daadwerkelijk bloed vloeit, ik weet hoe het voelt om bedreigd te worden (in mijn geval met een stiletto)

Tegen dergelijke lui is er maar één remedie: Geweld.
Ik ben blij dat de meerderheid van de mensen hier anders over denken dan jij.
pi_76008226
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Het is globaal geschetst wel zo. Politie doet niet veel, en deed niet veel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76008356
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je kunt beter blijer zijn dat het jou (nog) niet is overkomen want dan piep je wel anders.
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 11:54:16 #263
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_76008366
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Het is globaal geschetst wel zo. Politie doet niet veel, en deed niet veel.
Ja, omdat ze uiteraard geen tijd hebben om voor ieder ruzietje te komen.

Maar als je lang en vaak genoeg blijft bellen komen ze echt wel.
  donderdag 24 december 2009 @ 11:56:01 #264
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_76008427
Afmaken.
Eerst de katten, dan die eigenaren.

Klaar. Slotje.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_76008462
Und ein frau ist ein frau
pi_76008472
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, omdat ze uiteraard geen tijd hebben om voor ieder ruzietje te komen.

Maar als je lang en vaak genoeg blijft bellen komen ze echt wel.
En wat doen ze? Niets. Het enige wat je erbij krijgt zijn wraakacties.
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 11:59:17 #267
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_76008560
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En wat doen ze? Niets. Het enige wat je erbij krijgt zijn wraakacties.
Dan bel je nog een keer. Zo eenvoudig is het.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 december 2009 @ 12:00:38 #268
163650 Greys
pi_76008608
Eén bladzijde gelezen en daarna doorgeklikt naar de laatste (dus sorry als het al vier keer is geopperd) maar is zo'n stroomdraadje op je schutting niets om de katten van de buren uit je tuin te houden? Het wordt normaal gebruikt om je eigen katten in je eigen tuin te houden, maar andersom zal het ook werken neem ik aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76009405
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dan bel je nog een keer. Zo eenvoudig is het.
Een steen door je ruit of je auto in de fik, het doortreiteren en in het ergste geval tussen zes planken weggedragen worden is ook heel erg eenvoudig.

Maar ik zie het aan je manier van schrijven dat jij totaal geen ervaring hebt met dergelijke lieden.
pi_76009730
Al die internethelden hier die het wel 'effe' zouden oplossen, desnoods met geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')