Ik ben gewoon aan het wachten tot je opdondert naar je nest zodat ik door kan met dit topic vol gooien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:26 schreef GlowMouse het volgende:
wel leuk dat ik weer aandacht van je krijg
Trustequote:Op vrijdag 18 december 2009 00:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenacht![]()
Rond 23:45 uur thuis gekomen van personeelsetentje. De wegen waren goed begaanbaar.Maar nu ga ik slapen, want de wekker gaat weeral om 6:00 uur.
![]()
Ik overload niets. Dat doet jna, homeau.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
Paula-overload in dit topic.
Maar euh, waar gaat 't over? Wat heb ik gemist?
Oh hi trouwens. Volgens mij heb ik 10 delen gemist.
Ik zie heul geen JNA in dit topic, waar heeft 'ie zich verstopt danquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik overload niets. Dat doet jna, homeau.
Ja daaaaag, 't is goed met jouquote:En als je 't wilt weten had je maar topics terug moeten lezen toen je hier kwam.
Ocharme toch. Als 't je niet bevalt zoek je maar een ander topicquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef Puala het volgende:
En isdatzo, stfu, jij bent ook een blauwe en die mot ik hier niet
.
Dies gebanned, stupid guyquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie heul geen JNA in dit topic, waar heeft 'ie zich verstopt dan.
Nee, niet eensquote:[..]
Ja daaaaag, 't is goed met jou![]()
.
Ongesteld?
Hmpf, ik zat hier eerder. Tief jij maar mooi op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme toch. Als 't je niet bevalt zoek je maar een ander topic.
Ain't gonna happen. Ik blijf lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmpf, ik zat hier eerder. Tief jij maar mooi op.
Lees je topics door. Wil jij nou echt door voor mod?quote:
Ja man. Kijk in de spiegel ofzo.quote:[..]
Oh, dus het kan nog erger?
Waarom dat?quote:
NOU EN IK GA OOK NIET WEGquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ain't gonna happen. Ik blijf lekker.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pavla![]()
Jij ook alvast weltrusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |