Klacht: Lees TT en chatlog.quote:Kelly: so where are u from?
TS: the Netherlands obv
Kelly: the wat????
TS: Better known as Holland to you guys.
Kelly: ooh right, you guys speak german overthere, right?
TS: y?
Kelly: i take german classes @ school and im in desperate need of help
Dutch & Germanquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:03 schreef capricia het volgende:
Ach ja. Het verschil tussen Dutch en Deutsch is moeilijk voor sommigen.
Is waarschijnlijk een vent die zich voordoet als een vrouw om zo aandacht te krijgen en TS trapt er inquote:
Ken er een paar via werk, en de meeste van die gasten zijn nog nooit in het buitenland geweest en vinden het in Europe allemaal heel oud en spannend...wij zijn echt uit de oude wereld...al half vergaan enzo...quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dutch & German
Valt wel mee met die Amerikanen hoor, als je het mij vraagt. Heb onderhand wel met een paar 50 man weleens een serieus gesprekje gehad op Xbox Live, en slechts een paar dachten dat we hier Duits spreken en alleen Amsterdam wiet verkoopt.
Niet dat 50 nou enorm veel is, ik had aanvankelijk ook gedacht dat ze allemaal wat minder slim waren.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ken er een paar via werk, en de meeste van die gasten zijn nog nooit in het buitenland geweest en vinden het in Europe allemaal heel oud en spannend...wij zijn echt uit de oude wereld...al half vergaan enzo...
Praten met mensen op Xbox Livequote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dutch & German
Valt wel mee met die Amerikanen hoor, als je het mij vraagt. Heb onderhand wel met een paar 50 man weleens een serieus gesprekje gehad op Xbox Live, en slechts een paar dachten dat we hier Duits spreken en alleen Amsterdam wiet verkoopt.
Niet dat 50 nou enorm veel is, ik had aanvankelijk ook gedacht dat ze allemaal wat minder slim waren.
Ik wist niet dat je Duits kon leren in Amerikaanse scholen. Op het universiteitsniveau wel, en ook speciale cursussen en zo, maar de openbare scholen??quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:01 schreef o.us het volgende:
Met een Amerikaanse chick:
[..]
Klacht: Lees TT en chatlog.
Ik kon dan ook niet zo snel de sarcasme modus vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:07 schreef Personan het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een vent die zich voordoet als een vrouw om zo aandacht te krijgen en TS trapt er in
Welke game speel je? Als het antwoord MW2 is, neen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:14 schreef porsche1 het volgende:
Zijn de Amerikanen waar ik mee game nou zo slim of wat?
Terwijl je gamed en wat lult, dat kan al nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:11 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Praten met mensen op Xbox Live![]()
![]()
Dat is echt een zielige plaats, PSN ook trouwens maar in mindere mate.
Pas op voor die Amerikaanse chicks, ze sporen niet. Ze reageren overdreven nep, en in het einde ben je alleen wat geld kwijt. Ze willen jou niet, maar je stelt hen wat hulp voor, en dat willen ze.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:01 schreef o.us het volgende:
Met een Amerikaanse chick:
[..]
Klacht: Lees TT en chatlog.
Ja lullen met 12-jarige kinderen en gangsters die denken dat ze de beste spelers ooit zijn is leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:16 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Terwijl je gamed en wat lult, dat kan al niet![]()
Met poker waren ze makkelijk te pakken...quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:16 schreef ikbenklaar het volgende:
[..]
Pas op voor die Amerikaanse chicks, ze sporen niet. Ze reageren overdreven nep, en in het einde ben je alleen wat geld kwijt. Ze willen jou niet, maar je stelt hen wat hulp voor, en dat willen ze.
hoezo? :-/quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Met poker waren ze makkelijk te pakken...
Amerikanen, vooral als ze gestapt hadden, dan kon je makkelijk geld van ze winnen. Helaas is dat al een tijdje niet meer zo ivm wetgeving daar.quote:
BHD. MW1. WaW (Nee, geen WoW.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:15 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Welke game speel je? Als het antwoord MW2 is, neen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |