Ik heb haar ouders over de kwestie ingelicht.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wat was je reactie, of was je alleen mans genoeg een topic te openen?
Die gebruiken veel make-up?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Qaox het volgende:
[..]
Ik heb haar ouders over de kwestie ingelicht.
Kan je der niet uitnodigen en dan een wipje maken zodat ze het nooit meer doet?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:34 schreef Qaox het volgende:
[..]
Nee, over de overvloed aan ongewenste emails, die ze verstuurd
Die in afrika schijnt best erg te zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hele erge aids
Is er dan ook 'minder erge aids?
Fail! Schapen mekkeren helemaal niet, die blaten. Geiten mekkerenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:38 schreef Acryl het volgende:
Bééééh.
[ afbeelding ]
Schapen mekkeren.
Hoer op met je gemekker!!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:57 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Fail! Schapen mekkeren helemaal niet, die blaten. Geiten mekkeren
ja, die verzint idd altijd alle termenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ophoeren? Op een zekere ochtend Giel geluisterd, TS?
Jij hebt het duidelijk niet gehoord, want het was niet Giel die het 'verzon', hij viel er juist over dat woord zgn. niet zou bestaan toen gast Anouk het zei. Inmiddels heb ik gezien dat het niet daar geboren is, maar ik en ongetwijfeld velen met mij kenden het nog niet en dan kan de gelegenheid waarin het woord viel in de uitzending van Giel best voor inspiratie zorgen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die verzint idd altijd alle termen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |