Zelfde als vrouwen die bier drinken.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:18 schreef mp_40_fan het volgende:
Al enige tijd moet ik dit gegeven even kwijt: mensen die whiskey te sterk vinden () en t vervolgens gaan verdunnen met... ijs.... IJS.... Dat is zo ongeveer als een t duurste stuk vlees in een 5 sterren restaurant kopen en het vervolgens verzuipen in de mayonaise van de lidl (hoe komt de mayonaise van de lidl in een 5 sterren restaurant? maar daar gaat het nu even niet om) Ik bedoel, als je geen volleerd alcoholist bent en je wil de whiskey perse verdunnen (
) dan sodemieter je er maar een klein beetje water doorheen. Dan verneuk je de smaak nog niet op een vreselijk gruwelijke wijze, sterker nog de geuren schijnen beter vrij te komen. Maar IJS... Ik heb t voor de grap een keer geprobeerd (een zwarte bladzijde uit mijn leven, maar je moet weten waar je over zeurt), en je proeft gewoon GEEN whiskey meer. Weg kwaliteit.
Klacht: mensen die ijs door hun whiskey doen
Precies, om hier meteen maar een extra klacht in te gooien (GRATIS!!!!!!!!11!!) Vrouwen drinken tegenwoordig geen wijn meer. Nee, zeggen ze dan, dat is vies. Ze moeten gewoon kappen met zeiken en wijn zuipen, want dat hoort zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Zelfde als vrouwen die bier drinken.
En in sommige cafées serveren ze je zonder aarzeling Four Roses.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:24 schreef MASD het volgende:
In sommige cafés doen ze er standaard ijs bij, smerig.
Wij hebben het hier over een kwaliteits blended zoals famous grouse of een echte single malt.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:24 schreef Quir het volgende:
Ja, maar over wat voor whisky hebben we het hier, meneer de topicstarter?
Precies, whiskey moet puur gedronken worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:24 schreef MASD het volgende:
In sommige cafés doen ze er standaard ijs bij, smerig.
Wat versta je onder "een echte single malt"?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:25 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Wij hebben het hier over een kwaliteits blended zoals famous grouse of een echte single malt.
Momenteel zit ik aan de glenfiddich, wat mij betreft is dat een echtequote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat versta je onder "een echte single malt"?
Je bent vrij, voor deze ene keer.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:27 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Momenteel zit ik aan de glenfiddich
Ongelooflijk dat dat zomaar kan. Zo krijg je soms ook Johnny Walker of Jack Daniels.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:25 schreef Quir het volgende:
[..]
En in sommige cafées serveren ze je zonder aarzeling Four Roses.
met eventueel een klein beetje water erbijquote:Op donderdag 17 december 2009 22:25 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Precies, whiskey moet puur gedronken worden.
T is wat een dure hobby inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 22:30 schreef JJH het volgende:
Ik heb op het moment Aberlour single malt staan, helaas ben ik niet in de positie om een mooie collectie single malt te hebben staan.
Ten 1e is het: whisky. Het is géén, ik herhaal: géén sleutel.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
Ik at meestal gewoon een fles whiskey, nergens last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |