vervelend voor jequote:Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef Seksgod het volgende:
Vandaag aan het eind van de dag nog ff terug naar mn bedrijf gegaan om wat dozen kerstversiering op te halen dus ik dacht ik zet de auto gewoon ff voor neer, en godverdomme x100 ja hoor, zo'n blauwe kloteflikker had alweer een papiertje onder mn raam gedrukt. Vervloekte beesten zijn het.
Anders bracht ik mezelf in gevaar door de extreme gladheid, sowieso hoef ik de bon niet te betalen aangezien ik de auto ff geleend had van een arbeider die voor mij werkt, maar ik vind het belachelijk dat je nieteens op je eigen terrein ff wat kan pakken voor +-7 minuten.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef nuget het volgende:
had je met je domme kop je auto daar maar niet neer moeten zetten ook al is het maar "eventjes snel"
Dus jij laat een ander betalen voor jou fout? Wees blij dat ik niet voor je werk.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:09 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Anders bracht ik mezelf in gevaar door de extreme gladheid, sowieso hoef ik de bon niet te betalen aangezien ik de auto ff geleend had van een arbeider die voor mij werkt, maar ik vind het belachelijk dat je nieteens op je eigen terrein ff wat kan pakken voor +-7 minuten.
ik mag aannemen dat jij die boete gewoon gaat betalen als jij in een collega ze auto rijdt?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:09 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Anders bracht ik mezelf in gevaar door de extreme gladheid, sowieso hoef ik de bon niet te betalen aangezien ik de auto ff geleend had van een arbeider die voor mij werkt, maar ik vind het belachelijk dat je nieteens op je eigen terrein ff wat kan pakken voor +-7 minuten.
vervelend voor jouw arbeiderquote:Op donderdag 17 december 2009 22:09 schreef Seksgod het volgende:
[..]
als ik die werknemer was had ik ontslag genomen en je daarna in elkaar getrapt.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:09 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Zit niks van jou bijquote:Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef Seksgod het volgende:
Vandaag aan het eind van de dag nog ff terug naar mn bedrijf gegaan om wat dozen kerstversiering op te halen dus ik dacht ik zet de auto gewoon ff voor neer, en godverdomme x100 ja hoor, zo'n blauwe kloteflikker had alweer een papiertje onder mn raam gedrukt. Vervloekte beesten zijn het.
Nou aangezien hij ook al een zonnebril en al weet niet hoeveel sigaretten gekregen heeft van mij mag hij deze mooi trakteren, en sowieso bood hij zelf zijn auto aan dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
ik mag aannemen dat jij die boete gewoon gaat betalen als jij in een collega ze auto rijdt?
Bedrijfsleider bij de Blokker van het gehucht Heinoquote:Op donderdag 17 december 2009 22:12 schreef Sobraine het volgende:
En mensen die voor je werken "arbeiders" noemen....
Voel jij je te goed voor deze wereld? Wat voor superbedrijf heb je wel niet?
geeft je niet het recht om een bekeuring te krijgen, je bent gewoon een kutjong.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:13 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nou aangezien hij ook al een zonnebril en al weet niet hoeveel sigaretten gekregen heeft van mij mag hij deze mooi trakteren, en sowieso bood hij zelf zijn auto aan dus.
Narcisten willen altijd het gevoel hebben in het middelpunt te staan en dus enorm belangrijk te zijnquote:
Wat ben jij een sneue vent.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:13 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nou aangezien hij ook al een zonnebril en al weet niet hoeveel sigaretten gekregen heeft van mij mag hij deze mooi trakteren, en sowieso bood hij zelf zijn auto aan dus.
tssssk, jammer dat ik je nu niet kan slaan want ik had het gedaan...quote:Op donderdag 17 december 2009 22:13 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Wat ben jij een klootzak. Met je KIJK MIJ NOU IK BEN FILIAALMANAGER, VOEL ME TE GOED VOOR DEZE WERELD EN MIJN ARBEIDERSquote:Op donderdag 17 december 2009 22:13 schreef Seksgod het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |