abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75746358
Ok dit is een serieuse klacht en ik wil geliefe niet dat dit topic gesloten word.
En lees het verhaal helemaal af, en owja dit is waargebeurd.

Ik ging dus vandaag naar de locale bart smit om voor mijn zoontje van 5 zo'n speelgoedautotje te halen, want hij houdt van auto. Hij wou van die porsche autootje, dus ik pak zon auto. Prijs was weliswaar 55 euro. Dus ik koop hem bij de bali. Komt er zo'n gozer van 2 meter met een extreem gespierde lichaam en beukt me aan de kant. Ik zeg: Ey swa, wat denk jij wel niet. Hij was weliswaar een extreme domkop.
Hij: Houd je bek jongu, wa wou je er an doe dan jongu! mongol!, dus hij pakt men hoofd en gooit me achter de bali, ik heb pijn aan al me botten zowat.

Vervolgens vliegt die flikker op mij met zen volle gewicht. Dus ik moet terugvechten. Ik sta op en doe een Ratzu-Makonio, Dat houdt in: een schop die je geeft op het hoofd terwijl de andere been er aan komt en dan vervolgens ook schopt. Erna sla ik hem rond de 20x in de buik.Zeer Spectaculair dit allemaal, er stond een heel groepje te kijken, Dus ik pak zijn arm en draai hem achter zijn rug, ik trek hem zover en hij vergaat van de pijn. Op een gegeven moment hoor je ''REKKKK'' Zen arm is gebroken en zen arm is uit zijn schouder.

Nu is het oorlog, de man is kwaad en schopt me in me middenrif, ik vlieg zon 8 meter de lucht in en pleur op de grond, het lijkt alsof ik niks meer kan doen, met 1 arm rent hij op me af. Vervolgens jumpt hij met zijn volle gewicht weer op mij. Maar ik ontwijk net met een Osomai-Hataka. In het leger heb ik geleerd hoe je moet ontwijken bij dit soort krappe situaties, ik steek me arm uit en doe een Takara-Mono. Dat houdt in een wurg bij de keel terwijl ik hem een knie op zen geslacht geeft, De man begeeft het van de pijn, en gaat met zijn handen naar zijn ******.

Een rood hoofd heeft de persoon, dus ik doe een Kaka-Kekei op zen geslachts. Dat houdt in een rechtschoppende schop, dus met een gestrekt been. Nu was het mijn kans dacht ik bij mezelf en pak een schaar uit de la, terwijl ik met 230km per uur op hem afstroom steek ik die schaar in zen maag, hij spuugt bloed uit. Ik pak beide zen armen naar achter zijn rug en trek zo hard dat beide arme op een gegeven moment ui de schouder ligt. Nu trek ik zo hard dat ik zen armen eraf ruk. De arme man heeft geen armen meer.

Hij schreeuwde voor pijn en hij smeekte voor genade.Op dit moment ben ik ook verrot door die schop die mij 8 meter de lucht in duwde. Maar ik dacht bij mij zelf ik moet deze man verslaan voor de genade van alle lieve inwoners van onze stad. Armloos is hij aan het huilen van de pijn. Nu sla ik hem helemaal verrot tot mijn vuisten begin te bloeden. De Man is dood.

Vervolgens een groepje van 4 mannen komen voor de deur te staan, alle 4 groot en breed. Het waren officiele leden van de 5 Off Casey. Ze pakken mij en slaan me verrot. op dat moment komt de politie.

Ik ga revenge hebben.

Klacht: 2m man stroomt op mij af
Klacht 2: ik versla hem en vervolgens word ik in elkaar geramd :S
Lehme met Kruiden
  donderdag 17 december 2009 @ 21:31:45 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75746389
Ik kan iedereen van harte aanraden deze OP niet te lezen.
  Admin donderdag 17 december 2009 @ 21:31:48 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75746391
ga
weg
slot
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')