Ta laat gaan stooien op de busbanen? volgens mij zijn ze gewoon te laat gaan strooien periodquote:TILBURG - Dat er donderdag in Tilburg geen bussen meer konden rijden, is de schuld van de gemeente, zegt busbedriijf Veolia. De gemeente is te laat gaan strooien op de busbanen.
Tilburg was de enige stad in Brabant waar door de sneeuw en gladheid geen bussen konden rijden.
's Avonds zijn er zelfs twee bussen geschaard door de gladheid, die door takelwagens weer rechtgezet moesten worden.
Omdat de gemeente Tilburg pas laat is gaan strooien moesten de bussen tussen twee en vijf uur 's middags binnen blijven, zegt Veoilia.
Jij mag ook in het UvT topic postenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:27 schreef Guard het volgende:
Begint het UvT topic nu een beetje in het Tilburg topic over te lopen?
Daar zit niemand op te wachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij mag ook in het UvT topic posten
quote:Sinds 14 december 2009 is het op de FOK!wiki verplicht een Wiki-account te registreren voor je een pagina mag wijzigen.
Ojee! Hoe komt het?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:40 schreef Guard het volgende:
Ik ga denk ik maar eens even opruimen, tis echt een bende in mijn huis
Ze hebben november in december aangepastquote:
Op de Hart van Brabantlaan hebben ze wel gestrooid op de autobanen maar niet op het fietsgedeelte, daar ligt nu alle zooi van de auto'squote:Op vrijdag 18 december 2009 15:31 schreef Guard het volgende:
nog maar even Tilburgs nieuws dan:
[..]
Ta laat gaan stooien op de busbanen? volgens mij zijn ze gewoon te laat gaan strooien period
Haha, mutsjequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik las het drie keer en nog las ik gewoon november![]()
.
Blegh. Ik reed gisteren in Breda en op sommige plaatsen waren de fietspaden beter schoon dan de autowegquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op de Hart van Brabantlaan hebben ze wel gestrooid op de autobanen maar niet op het fietsgedeelte, daar ligt nu alle zooi van de auto's
Dat doe ik zelf...quote:
Hmm... Qua post ben ik wel netjes enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf...![]()
Post op de grote stapel leggen (zoeken we nog wel een keer uit), poetsen iedere keer uitstellen (oh dat doe ik het weekend wel, en dan is het weekend en zit ik op de bank een filmpje te kijken, of ben ik weer op pad ;') )
Post is een beetje half half bij mij... rekeningen enzo betaal ik altijd netjes (bijna altijd op tijdquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Qua post ben ik wel netjes enzo![]()
Poetsen nietAlthans, ik moet mijn eigen verdieping netjes houden, maar daar ben ik soms wel laks in
Ik ben echt een muts wat dat betreft en ik berg dat allemaal netjes op. Dit doe ik 8 van de 10 keer meteen en anders leg ik het op een stapeltje, maar dat stapeltje bestaat dan uit één papier of soms tweequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Post is een beetje half half bij mij... rekeningen enzo betaal ik altijd netjes (bijna altijd op tijd), maar dingen zoals salarisstrookjes, bankafschriften (zo ver ik die nog krijg), nieuwe verzekeringspolis etc, liggen heel lang ergens te wachten tot ze in de administratie worden opgenomen...
Poetsen wacht ik altijd te lang mee... een voordeel is dan wel dat je heel erg goed het verschil tussen voor en na kunt zien, heb je tenminste wel een zichtbaar resultaat
Herkenbaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Post is een beetje half half bij mij... rekeningen enzo betaal ik altijd netjes (bijna altijd op tijd), maar dingen zoals salarisstrookjes, bankafschriften (zo ver ik die nog krijg), nieuwe verzekeringspolis etc, liggen heel lang ergens te wachten tot ze in de administratie worden opgenomen...
Poetsen wacht ik altijd te lang mee... een voordeel is dan wel dat je heel erg goed het verschil tussen voor en na kunt zien, heb je tenminste wel een zichtbaar resultaat
ehm ff spieken, volgens mij nietquote:
Oeh, dat zou mooi zijnquote:
Dat zou een verademing zijn na je reis van gisterenquote:
Stiekem vindt hij dat fileflirten wel leuk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat zou een verademing zijn na je reis van gisteren
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem vindt hij dat fileflirten wel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |