Dat geloof ik niet hoorquote:
Ik ook niet, vandaarquote:
Bron?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef SpeCulaes het volgende:
Het wordt vannacht -20 bij beschutte delen.
Zie de post boven je. Knmi.nlquote:
ehm knmi.nl enzoquote:
Haha, jij bent grijs! Heb je dat kunnen regelen bij GM?quote:
Ik ben grijs, bij mezelf zie ik het altijd, anderen zien een op de vijf keerquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, jij bent grijs! Heb je dat kunnen regelen bij GM?
Edit; je was grijs.
En nee, vanavond heb ik een slaapdienst in Breda
Waarom ben je grijs dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben grijs, bij mezelf zie ik het altijd, anderen zien een op de vijf keer. Dat was de catch waarvoor hij het wilde doen
.
Weet ik niet, het was geloof ik een eis van mij om voor hem te stemmen in de verkiezingen, maar ik ga toch niet stemmen denk ikquote:
Stemmen? Ik heb denk ik 99% niet gevolgd..quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet ik niet, het was geloof ik een eis van mij om voor hem te stemmen in de verkiezingen, maar ik ga toch niet stemmen denk ik.
Pfft gevoelstemperatuur... das een term gecreeerd zodat mensen nog meer over de kou kunnen klagen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:35 schreef SpeCulaes het volgende:
Vanavond trekt het gebied met bewolking en af en toe wat sneeuw naar het westen en verlaat later in de avond het land. Vannacht is het in eerste instantie nog tamelijk bewolkt. In de loop van de nacht komen er enkele opklaringen en dan gaat ook de wind verder afnemen. Boven de sneeuw kan het dan sterk afkoelen. De minimumtemperatuur ligt rond min 10 graden, maar op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. De gevoelstemperatuur ligt dan in de vroege ochtend tussen de min 15 en min 20 graden.
Wat was er ook al weer aan de hand toen? Ik heb dat niet echt meegekregen (wel de nieuwe VBL site)quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:47 schreef SpeCulaes het volgende:
Slechtste Fok! actie ooit
Ja die is niet moeilijk, van het best lopende voetbal forum van Nederland (en een van de meest succesvolle deelfora van Fok! zelf), naar het minst bezochte forum gaan door een stomme koppige actie..
Dat wordt niet bedoeld met 'actie' dunkt me.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:47 schreef SpeCulaes het volgende:
Slechtste Fok! actie ooit
Ja die is niet moeilijk, van het best lopende voetbal forum van Nederland (en een van de meest succesvolle deelfora van Fok! zelf), naar het minst bezochte forum gaan door een stomme koppige actie..
Meer negatieve dingen of...?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:54 schreef Tegan het volgende:
Hij zei wel meer.
Alsnog belachelijk, maar dit is niet het hele verhaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |