okquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jij rijdt toch een ibiza van 2009? dan zit er zeker wel ABS op!
Mijn schoonzusje landt morgen in Weeze en moet opgehaald worden, en mijn vriend + schoonouders hebben beide geen winterbanden op hun auto's liggen.. daarom checkte ik t even. Ik dacht dat mijn vader gewoon eigenwijs aan het doen was, maar blijkbaar had ie toch gelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:24 schreef Guard het volgende:
Zusjevan, ben dan van plan om naar Duitsland te gaan nu?
Hahaha lolquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:00 schreef existenz het volgende:
* existenz heeft piere's auto's beetje beschadigd
De laatste post van de "dag"quote:
Ik heb geen idee wat een thermometer over Tilburg zou zeggen maar ik vind het fris buiten...quote:
Ah, ik vond er ook weinig aan vorig jaar moet ik zeggen. (maar goed, alles op kosten van de schoonouders dus wie ben ik om te klagen)quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:32 schreef Tegan het volgende:
Tja, er zijn dit jaar meer dingen open, en die gaan NIET open als het onder 0 is...
het ontging me ook een beetje eerlijk gezegd, het moest leuk zijn voor de kleinkinderen maar die hadden het vooral Koudquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:38 schreef Tegan het volgende:
Sowieso, mensen komen in de winter alleen om te eten en drinken, want het is te koud om verder iets te doen. Snap het niet zo
.
Wel gelezen maar dan in niet mobiele versie, kan alleen niet antwoorden daarmee. Maar ik begrijp je standpunt volkomen.quote:
Ach was er vorige week op uitnodiging van het werk van mijn vriendin. Was toch wel weer leuk. Alleen het eten was echt dramatisch slecht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:38 schreef Tegan het volgende:
Sowieso, mensen komen in de winter alleen om te eten en drinken, want het is te koud om verder iets te doen. Snap het niet zo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |