Dat is inderdaad een kleinigheidje, haha.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Voor de man en de vrouw prettig
[ afbeelding ]
Lekkerquote:
Het is nog geen 17.00!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
JEUJ
naar huis
weekendhopelijk een beetje te rijden in tilburg
Ik wel, alleen geen a la creme.. die gifgroene smurrie eet ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker
Al ben ik niet zo'n spinazie fan, haha.
Yup bierbrouwer in Colorado, USA... en nu niet meteen denken gadver amerikaans bierquote:
Dit is pas bier! Daar waar de pils vandaan komt, beter nog dan Jupiler!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup bierbrouwer in Colorado, USA... en nu niet meteen denken gadver amerikaans bier![]()
Die hebben echt bier, niet van die slappe shit...
Ieuw, dat is helemaal goorquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik wel, alleen geen a la creme.. die gifgroene smurrie eet ik niet.
Houden zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb a la creme eigenlijk nog nooit op, gewone is lekker genoeg.
Hehehe iedereen een ander biertje meenemen en "proeven" maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Misschien moeten jullie een keer, als meet, naar een bierproeverij gaan
Ja, bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe iedereen een ander biertje meenemen en "proeven" maar
Voor wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef Guard het volgende:
sowieso wel een goed plan niet alleen voor een meet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |