In dat geval raad ik je aan nog voor dit weekend even met hun contact op te nemen en te vragen wanneer ze van plan zijn het naar je toe te storten.. moeten ze wel kunnen zien lijkt mijquote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef pepernoot1986 het volgende:
we hadden een voorschot van 200+ euro, welke we maar 10% naar beneden konden doen. Inderdaad een verkapte spaarrekening, zonder rente....
ik wil mn geld gewoon terug, nú.
Krijg je niet of een hoop heisa. Dit zijn zaken die automatisch worden verstuurd waar dus ook geen mensenhanden aan te pas komen. Als ze ook geen rente berekenen als je veel moet betalen dan hoeft dat nu ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef klusfoobje het volgende:
ik zou ze een briefje sturen met het verzoek om rente van het afgelopen jaar.
1000 terug is we, een enorm bedrag.
Moet je vooral op Fok komen klagen droplul. Als je het snel geregeld wilt zien, moet je aan de telefoon hangen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef pepernoot1986 het volgende:
we hadden een voorschot van 200+ euro, welke we maar 10% naar beneden konden doen. Inderdaad een verkapte spaarrekening, zonder rente....
ik wil mn geld gewoon terug, nú.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |