quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
gelukkig is het er.
schone mossel.
Dat zou ik gelijk kopen!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef Hetiszover het volgende:
Stel voor dat er ook zo een zou zijn. "De beste verzorging voor je penis, verwijdert alle resten kopkaas van onder je voorhuid. Want niets is lekkerder dan een schoon en fris gevoel tussen je benen"
Ik moet dan altijd denken aan het voeren van eten en drinken aan een vagina, bij dat woord.quote:
Als je die shampoo combineert met een fleshlight wil ik alvast een pallet bestellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Crutch het volgende:
Gat in de markt alert! Piemelshampooooooo!
Lol, stukje worst erin. Hoppaaa!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan het voeren van eten en drinken aan een vagina, bij dat woord.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lol, stukje worst erin. Hoppaaa!
Lekker met zuurkool!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lol, stukje worst erin. Hoppaaa!
Dat dusquote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef N.icka het volgende:
Waarom zou je uberhaupt zoiets gebruiken?
Alsof je lactacyd nodig hebt voor een schone poes.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
gelukkig is het er.
schone mossel.
Eet jij nou maar een gebakje!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Vandergeld het volgende:
Liever geen zure sloot
het helpt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je lactacyd nodig hebt voor een schone poes.
I think notquote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het helpt natuurlijk wel.
Voor sommige meiden is water niet echt genoeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je lactacyd nodig hebt voor een schone poes.
Ik zie niet in waarom je zo'n product nodig hebt. Een gezonde vagina smaakt en ruikt van zichzelf ook prima als je gewoon dagelijks doucht.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het helpt natuurlijk wel.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor sommige meiden is water niet echt genoeg.
*ril*
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor sommige meiden is water niet echt genoeg.
*ril*
zeker weer dat PH-waarde gelul?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
I think not.
Het verziekt alleen maar je natuurlijk huishouding (wat een uitdrukking)
Inderdaad dat gelul ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zeker weer dat PH-waarde gelul?
Dat is geen gelul. Een kut heeft gewoon d'r eigen fijne cultuurtje waarin ze zichzelf schoon houdt en verzorgtquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
zeker weer dat PH-waarde gelul?
wat een slim dingetje!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is geen gelul. Een kut heeft gewoon d'r eigen fijne cultuurtje waarin ze zichzelf schoon houdt en verzorgtzo'n prachtig systeem moet je niet onnodig verstoren met rare zeepjes.
Ook je schoonmoeder heeft een kut , nou zeg wat onaangenaamquote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef willempjewever het volgende:
Ben vorig jaar een dagje op bezoek geweest bij mijn zus en haar schoonouders in een vakantiehuisje. Omdat mijn zoon even tussen de middag moest slapen kon dat wel op het bed van haar schoonmoeder. Staat daar ook zo'n flesje.
Echt, dat wil ik gewoon niet weten, zeker niet van een schoonmoeder, ook al is het die van mijn zus...
Vagina's zijn dus eigenlijk hele zelfstandige beestjes.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is geen gelul. Een kut heeft gewoon d'r eigen fijne cultuurtje waarin ze zichzelf schoon houdt en verzorgtzo'n prachtig systeem moet je niet onnodig verstoren met rare zeepjes.
slechts eenmaaldaags water nodig.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Vagina's zijn dus eigenlijk hele zelfstandige beestjes.
In tegenstelling tot mannen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Vagina's zijn dus eigenlijk hele zelfstandige beestjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach jah, dankzij de kut van je schoonmoeder heb je zelf ook een kut om in te roeren..ghehehe. vieze praatquote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ook je schoonmoeder heeft een kut , nou zeg wat onaangenaam
Ik durf het niet te vragen maarehk.. pics?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij vrouwen dragen d'r niet voor niets met trots.
Het is de schoonmoeder van mijn zus. Ik hoef niet te weten dat haar kut naar rottend vlees stinkt waardoor ze dit moet gebruikenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ach jah, dankzij de kut van je schoonmoeder heb je zelf ook een kut om in te roeren..ghehehe. vieze praat
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen maarehk.. pics?
quote:
okay,okay,okaaaaaaaay, ssshh,quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Het is de schoonmoeder van mijn zus. Ik hoef niet te weten dat haar kut naar rottend vlees stinkt waardoor ze dit moet gebruiken
VENT?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef wuh het volgende:
[..]
Vent...
Hm, zou dit een zelfportret zijn van die dame?
ik wou er al bijna patent op aan vragen toen zag ik jouw reactiequote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je die shampoo combineert met een fleshlight wil ik alvast een pallet bestellen.
Uh, oh.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wou er al bijna patent op aan vragen toen zag ik jouw reactie
Zow! Godverdomme echt een ne grote kut, Wat 'n knoepert!!quote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef Hetiszover het volgende:
Waarom? Ik hoef daar toch niet naar te kijken![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee inderdaad, sommige wijven smaken en ruiken echt naar bolognese-chips![]()
![]()
![]()
Geniaal ding.quote:
Werkt het daar ook voor?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:29 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik gebruik dat ding voor mijn reet.
Wist niet dat je daar ook een zuurtegraad had.quote:
Ja.quote:
Heb je liever dat ze stuiterende flipperballen laten zien of een bloedende kut?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:19 schreef Bastard het volgende:
En kan iemand mij de bedoeling van die stuiterende flipperballen op een inlegkruisje uitleggen?(andere reclame) Klinkt alsof je de hoofdprijs hebt gewonnen als je het gebruikt
Of gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb je liever dat ze stuiterende flipperballen laten zien of een bloedende kut?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |