quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
gelukkig is het er.
schone mossel.
Dat zou ik gelijk kopen!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef Hetiszover het volgende:
Stel voor dat er ook zo een zou zijn. "De beste verzorging voor je penis, verwijdert alle resten kopkaas van onder je voorhuid. Want niets is lekkerder dan een schoon en fris gevoel tussen je benen"
Ik moet dan altijd denken aan het voeren van eten en drinken aan een vagina, bij dat woord.quote:
Als je die shampoo combineert met een fleshlight wil ik alvast een pallet bestellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Crutch het volgende:
Gat in de markt alert! Piemelshampooooooo!
Lol, stukje worst erin. Hoppaaa!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan het voeren van eten en drinken aan een vagina, bij dat woord.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lol, stukje worst erin. Hoppaaa!
Lekker met zuurkool!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lol, stukje worst erin. Hoppaaa!
Dat dusquote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef N.icka het volgende:
Waarom zou je uberhaupt zoiets gebruiken?
Alsof je lactacyd nodig hebt voor een schone poes.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
gelukkig is het er.
schone mossel.
Eet jij nou maar een gebakje!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Vandergeld het volgende:
Liever geen zure sloot
het helpt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je lactacyd nodig hebt voor een schone poes.
I think notquote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het helpt natuurlijk wel.
Voor sommige meiden is water niet echt genoeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je lactacyd nodig hebt voor een schone poes.
Ik zie niet in waarom je zo'n product nodig hebt. Een gezonde vagina smaakt en ruikt van zichzelf ook prima als je gewoon dagelijks doucht.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het helpt natuurlijk wel.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor sommige meiden is water niet echt genoeg.
*ril*
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor sommige meiden is water niet echt genoeg.
*ril*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |